Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • За авторите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • За авторите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Математика и информатика Съдържание на сп. "Математика и информатика", 2019 г.

Дълбоко копие в C++ и Java

в Съдържание на сп. "Математика и информатика", 2019 г.

Христина Костадинова, Марияна Райкова
Нов български университет

Резюме. В статията се разглежда темата за програмната реализация на начините за копиране на обекти при разработване на софтуерни приложения. Акцентът е поставен върху проблема с т.нар. плитко копие (shallow copy) – ситуация, в която оригиналният обект и обектът копие използват общи ресурси, и страничните ефекти, които възникват вследствие на плитко копие. Описани са предимствата и недостатъците на различните подходи за реализиране на дълбоко копие в двата най-често използвани в обучението програмни езика: C++ и Java. Резултатите от прилагане на плитко копие и начините за реализация на дълбоко копие са представени чрез примери на двата езика.

Ключови думи: плитко копие ; дълбоко копие; ООП; C++; Java

 

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия
Споделяне2TweetСподеляне
Предишна статия

Полиноми с корени във върховете на медитангенциални многоъгълници

Следваща статия

To Read or Interact with Textbooks – What is Better for Learners?

Следваща статия

To Read or Interact with Textbooks – What is Better for Learners?

Google Classroom – An Innovative Approach to a More Efficient Organization of Learning

Cloud Technologies Implementation in Secondary Education

Последни публикации

  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2021, година XXIII
  • Годишно съдържание на сп. „Професионално образование“, 2020 г.
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2020, година XXII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2020, година XXII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2020, година XXII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2020, година XXII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2020, година XXII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2020, година XXII
  • Годишно съдържание на сп. „Професионално образование“, 2019 г.
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2019, година XXI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2019, година XXI
  • „От рецептата на баба до олеиновия сапун“ – формиране на познавателния интерес и развитие на творческите търсения
  • Влияние на академичния стрес върху устойчивостта и академичната ангажираност в процеса на учебно-професионалната подготовка при студенти първокурсници
  • ЦЕРН – една сбъдната мечта
  • Дуалното обучение – мираж или реалност, реалност и перспектива
  • Интерактивните методи в преподаването на предмети от философския цикъл
  • Тайнството на маските – урок върху комедията на Молиер „Тартюф“
  • Гората – очарованието на живота
  • Споделяне на десетгодишен опит и добри практики в работата с ученици със специални образователни потребности в ПГГСД „Николай Хайтов“
  • Ролята на европейските проекти в повишаване привлекателността и качеството на професионалното образование
  • Извънкласните дейности – форма за приобщаване на всички ученици в училище
  • Балконът – моята градина
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • За авторите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG