"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Vocational Education
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Vocational Education
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Bulgarian Language and Literature Contents of "Bulgarian Language and Literature" 2024

ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА НАУЧНОТО СПИСАНИЕ „БЪЛГАРСКИ ЕЗИК И ЛИТЕРАТУРА“ ГОДИНА LXVI (2024)

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
06-12-2024
in Contents of "Bulgarian Language and Literature" 2024
A A
АNNUAL CONTENTS
BULGARIAN LANGUAGE AND LITERATURE 
SCIENTIFIC JURNAL
VOLUME 66 (2024)
ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ
НА НАУЧНОТО СПИСАНИЕ
„БЪЛГАРСКИ ЕЗИК И ЛИТЕРАТУРА“
ГОДИНА 66 (2024)
Книжка 1 / Number 1: 1 – 132
Книжка 2 / Number 2: 132 – 248
Книжка 3 / Number 3: 249 – 359
Книжка 4 / Number 4: 360 – 463
Книжка 4s / Number 4s: 1 – 135
Книжка 5 / Number 5: 464 – 620
Книжка 6 / Number 6: 621 – 776
Книжка 6s / Number 6s: 1 – 112
LITERATURE / ЛИТЕРАТУРОЗНАНИЕ
82 – 96 Архитектоника на пътеписните книги на Ангел Каралийчев през 30-те и 40-те години на ХХ век  [The Architectonics of Karaliychev‘s Travel Books in the 1930s and 1940s] / Роман Хаджикосев / Roman Hadjikosev
139 – 149 Професорският роман – едно ново явление в българската литература [The Professorenroman – a New Phenomenon in Bulgarian Literature] / Милена Кирова / Milena Kirova
150 – 161 Пол, род и език [Gender, Grammatical Gender, Language] / Ивета Ташева /Iveta Tasheva
255 – 261 Контексти на възприемане на литературния текст [Contexts of Perception of the Literary Text] Стилиян Стоянов / Stiliyan Stoyanov
262 – 268 Ролята на баснята за възпитаване на емоционални социални компетенции [The Role of the Fable in Teaching Emotional-social Competences] / Славомир Кжишка / Slawomir Krzyszka
367 – 372 Творчеството като аскеза и горест „Балада за Георг Хених“ (Виктор Пасков) [Creativity as Ascesis and Pain „А Ballad for Georg Henich“ (Viktor Paskov)] / Магдалена Костова-Панайотова / Magdalena Kostova-Panayotova
373 – 378 Алек Попов и съвременната българска литература [Alek Popov and contemporary Bulgarian literature] / Амелия Личева / Amelia Licheva
379 – 390 Живописният псевдоекфразис – функции и значения в романа „Бел ами“ на Мопасан [Painting’s Pseudo-Ekphrasis – Functions and Meaning in the Novel „Bel Ami“ by Maupassant] / Соня Александрова-Колева / Sonya Aleksandrova-Koleva
523 – 539 Подир сянката на Дебелянов [Follow Debelyanov‘s Shadow] / Татяна Ичевска / Tatiana Ichevska
540 – 561 Образи на времето във възрожденската поезия [Time Imagery in Bulgarian Revival Period Poetry] / Елена Гетова / Elena Getova
562 – 575 Социализация и ресоциализация на „дивите“ деца (върху примери от фолклорни и литературни произведения) [Socialisation and Resocialisation of “Feral” Children (on Examples from Folklore and Literary Works)] / Даниел Полихронов / Daniel Polihronov
627 – 637 Българската литература в европейския културен контекст  [Bulgarian Literature in the European Cultural Context] / александър панов / Alexander Panov
638 – 651 История и идеология (Темата за революцията в два учебника по литература за 10. клас) [History and Ideology (The Theme of Revolution in Two 10th Grade Literature Textbooks)] / Бойко Пенчев / Boyko Penchev
652 – 661 „Хайдушки копнения. Спомени от Македония 1902 – 1903“ на Пейо Яворов: между ясновидството и заблуждението [Peyo Yavorov‘s „Haiduski Longings. Memories from Macedonia 1902 – 1903“: between Clairvoyance and Delusion] / Велика Гюлемерова / Velika Gyulemerova
LINGUISTICS / ЕЗИКОЗНАНИЕ
301 – 314 Нова политическа фразеология в българската публична реч [New Political Phraseology in Bulgarian Public Speech] / Надежда Сталянова, Елена Крейчова / Nadezhda Stalyanova, Elena Krejcova
315 – 324 Стратегии за комуникация в контекста на пандемията от КОВИД-19 [Communication Strategies in the Context of the COVID-19 Pandemic] / Гергана Дачева /  Gergana Dacheva
325 – 333 Scaling up Archival Text Analysis with the Blockmodeling of
N-gram Networks: A Case Study of Bulgaria’s Representation in the “Osservatore Romanoˮ (January – May 1877) / Fabio Ashtar Telarico
391 – 402 Колоративите бял/червен в българските преселнически говори в Украйна: карпато-балкански успоредици [White/red Coloratives in Bulgarian Migrant Languages in Ukraine: Carpatho-Balkan Parallels] /
Валентина Колесник, Гaлина Яроцка /Valentina Kolesnik, Galyna Iarotska
403 – 419 Ритъм и ритмична организация на речта [Rhythm and Rhythmic Organisation of Speech] / Петър Цонев / Petar Tsonev
471 – 500 Предпочитания към конкуриращи се темпорални форми в подчинени изречения в съвременния български език. анализ на данни от анкетно допитване [Preferences for Competing Temporal Forms in Subordinate Clauses in Contemporary Bulgarian. An Analysis of Survey Data] / Красимира Алексова, Яна Сивилова, Данка Апостолова, Ласка Ласкова, Михаела Москова, Диана Андрова / Krasimira Alexova, Yana Sivilova, Danka Apostolova, Laska Laskova, Mihaela Moskova, Diana Androva
501 – 513 Хиперфункции на възрожденския текст. Към въпроса за началата на новобългарския книжовен език [Hyperfunctions of the Revival Text. On the Beginnings of the Modern Bulgarian Literary Language] / Владислав Миланов / Vladislav Milanov
514 – 522 Румънско лексикално влияние и опозицията свое – чуждо в говора на българите католици от Белене [Romanian Lexical Influence and Its Opposition Own – Foreign in the Speech of Bulgarian Catholics from Belene] / Магдалена Абаджиева / Magdalena Abadzhieva
662 – 676 Връзки между предпочитанията на анкетирани българи към конкуриращи се темпорални форми в подчинени изречения в съвременния български език и фактора вид специалност  [Relationships between the Preferences of Bulgarian Respondents to Competing Temporal Forms in Subordinate Clauses in Contemporary Bulgarian and the Factor Type of Specialty] / Красимира Алексова, Данка Апостолова / Krasimira Aleksova, Danka Apostolova
677 – 694 Разлики между достоверността на информацията, изразявана чрез четирите евиденциала в съвременния български език според оценките на анкетирани българи [Differences in the Perceived Reliability of Information Expressed by the Four Evidentials in Contemporary Bulgarian: a Survey-based Study] / Красимира Алексова, Михаела Москова, Данка Апостолова, Яна Сивилова, Ласка Ласкова, Патрик Михайлов / Krasimira Aleksova, Mihaela Moskova, Danka Apostolova, Yana Sivilova, Laska Laskova, Patrik Mihaylov
695 – 710 Проблемни езикови употреби в практиката на Върховния касационен съд [Problem uses of Language in the Practice of the Supreme Court of Cassation] / Деян Драганов / Deyan Draganov
711 – 720 Някои случаи на десемантизация на глаголни представки в старобългарски език [Some Cases of Desemantization of the Prefixes in the Old Bulgarian Language] / Кирил Първанов/ Kiril Parvanov
METHODOLOGY / МЕТОДИКА
9 – 29 Към въпроса за езиковата политика в образованието на младите хора в мултинационална държава (Из опита на Република Молдова) [On Language Policy in the Education of Young People in Multinational States] / Мария Стойчева, Екатерина Станова / Maria Stoicheva,  Ekaterina Stanova
30 – 47 Категорията евиденциалност на българския глагол в обучението по български в средното училище [The Evidenciality of Bulgarian Verb in Learning Bulgarian as a Foreign Language] / Красимира Алексова /
Krasimira Aleksova
48 – 58 „Душата на учителя“ в полето на избора, раздвоението и междутекс­товостта [“The Soul of the Teacher” in the Field of Choice, Bifurcation and Intertextuality] / Адриана Дамянова / Adriana Damyanova
59 – 67 „Правата на читателя“ в образованието по литература и ученическият читателски блог [“Reader’s Rights” in Literature Education and the Student Reader’s Blog] / Наталия Христова / Natalija Hristova Деспина
68 – 81 Равнища на медийната култура на учениците (Проучване) [Levels of Students‘ Media Culture (Survey)] / Деспина Василева / Despina Vasileva
576 – 586 Върху възможностите на поезията, превърнала се в музика.
Опити с автори, част от програмата за задължителна и профилирана подготовка [On the Possibilities of Poetry Turned into Music. Experiences with Authors, Part of the Required and Elective Yraining Program] / Ирена Димова-Генчева / Irena Dimova-Gencheva
733 – 746 Дигитално образователно съдържание по кирилометодиевистика в подкрепа на средното образование [Digital Educational Content in Cyrillo-Methodian Studies in Support of Secondary Education] / Елка Златева / Elka Zlateva
747 – 755 Развиване на културната компетентност и на творческите способнос­ти на учениците от прогимназиален етап чрез занимания по интереси: клуб „Пиша.БГ“ [Development of the Cultural Competence and Creative Skills of the Students from the High School Stage through Interest Activities: Club “Pisha.bg”] / Невяна Тодорова / Nevyana Todorova
READING PRACTICIES OF BULGARIAN STUDENTS (ATHOMEAND AROUND THE WORLD) / ЧИТАТЕЛСКИ ПРАКТИКИ НА БЪЛГАРСКИТЕ УЧЕНИЦИ (У НАС И ПО СВЕТА) 
9 – 18 Романтическата парадигма в „Балада за Георг Хених“ [The Romantic Paradigm in „A Ballad for Georg Henig“] / Адриана Дамянова/ Adriana Damyanova
19 – 34 Какво, колко и как чете българският ученик (у нас и по света)? (Анализ на данни от анкетно проучване) [What, How Much and How Does the Bulgarian Student Read (in Bulgaria and around the World) (Analysis of Survey Data)] / Ангел Петров / Angel Petrov
35 – 46 Нагласи на ученици и студенти за използване на аудиокниги (Проучване) [Students‘ Attitudes to Using Audiobooks (Survey)] / Деспина Василева / Despina Vasileva
47 – 55 „Те не четат!“… а ние? [„They Don‘t Read!“… And We?] / Наталия Христова/Natalija Hristova
56 – 69 Нагласи и предпочитания за четене сред учениците в България и в чужбина [Attitudes and Preferences for Reading among Students in Bulgaria and Abroad] / Антония Радкова / Antonia Radkova
70 – 79 Къде четат българските ученици? [Where Bulgarian Students Prefere to Read] / Аглая Маврова / Aglaya Mavrova
80 – 88 За разбираемостта и разбирането на литературата [On the Intelligibility and Understanding of Literature] / Мая Падешка / Maya Padeshka
89 – 95 Читателски навици и отношение към четенето на българските ученици в Р България и в чужбина (Анализ на данни от анкетно проучване) [Reading Habits and Attitude Towards Reading of Bulgarian Students in Bulgaria and Abroad (Analysis of Survey Data)] / Евелина Миланова / Evelina Milanova
96 – 107 ChatGPT и влиянието му върху умението за четене [ChatGPT and Its Impact on Reading Skill] / Стойка Чакърова / Stoyka Chakurova
BULGARIAN LANGUAGE AND LITERATURE IN PRIMARY SCHOOL / БЪЛГАРСКИ ЕЗИК И ЛИТЕРАТУРА В НАЧАЛНОТО УЧИЛИЩЕ
269 – 278 Обучението по български език в I – IV клас и предизвикателствата на съвременността [Bulgarian Language 1st – 4th Grade Teaching and the Contemporary Challenges] / Нели Иванова / Nelly Ivanova
279 – 300 Българският фолклор в читанките за първи и втори клас [Bulgarian Folklore in the Reading Books for the First and Second Grades (with First Circulation 2016 – 2017)] Анна Георгиева / Anna Georgieva
420 – 436 Модел за оценка на рецептивния език при деца от предучилищна възраст [A model for Assessing Receptive Language in Preschool Children] / Нели Василева, Елена Бояджиева-Делева, Деница Кръстева / Neli Vasileva, Elena Boyadzhieva-Deleva, Denitsa Krasteva
587 – 599 Възприемането и осмислянето на художествен текст в начален етап на основната степен на образованието в контекста на използването на междупредметни връзки (през погледа на преподавателя) [The Perception and Meaning of a Literary Text in the Initial Stage of the Basic Level of Education in the Context of the Use of Cross-Curricular Connections (The Teacher‘s Point of View)] / Десислава Кръстева / Desislava Krasteva
721 – 732 Грамотността – интердисциплинарно понятие (Върху примера на обу­чението по български език и музика в начален образователен етап) [Literacy – an Interdisciplinary Concept (On the Example of Teaching Bulgarian Language and Music in Primary Education)] / Пенка Марчева / Penka Marcheva
BULGARIAN LANGUAGE AND CULTURE ABROAD / BULGARIAN LANGUAGE AND CULTURE ABROAD
162 – 175 Езикът като фактор за достъп до образование на мигранти в училищна възраст [Language as a Factor in Access to Education for School-Age Migrants] / Росица Пенкова, Хаян Ли / Rositsa Penkova, Hayan Lee
176 – 186 Използването на изкуствен интелект в преподаването на български като чужд [The Use of Artificial Intelligence in Teaching Bulgarian as a Foreign Language] / Антония Радкова / Antonia Radkova
187 – 197 За конклузива в обучението по български език като чужд
[The Acquisition of the Conclusive in Bulgarian as a Foreign Language] /
Красимира Алексова / Krasimira Aleksova
198 – 212 Прозодични аспекти на произношението на украински студенти, изучаващи български език като чужд [ Prosodic Aspects of the Pronunciation of Ukrainian Students Learning Bulgarian Language as a Foreign Language] / Мирена Пацева, Елена Руневска / Mirena Patseva, Elena Runevska
213 – 227 Linguistic Models of Mass Media Genres` Stylistic Diffusion in the Communicative Space of Ukraine and Bulgaria / Dmytro Dergach
228 – 236 Адаптирани и преводни текстове за нуждите на обучението по български език като чужд [Adapted and Translated Texts for the Needs of Learning Bulgarian as a Foreign Language] / Рени Манова, Катрин Костова / Reni Manova, Katrin Kostova
CONVEGNO INTERNAZIONALE “LE LETTERATURE SLAVE NEL XXI SECOLOTRA REGIONALISMI E GLOBALIZZAZIONE” / МЕЖДУНАРОДНА КОНФЕРЕНЦИЯ„СЛАВЯНСКИТЕ ЛИТЕРАТУРИ ПРЕЗ XXI ВЕК – РЕГИОНАЛИЗЪМ И ГЛОБАЛИЗАЦИЯ“ (Неапол, 15 – 17 ноември 2023)
7 – 9 La letterarura bulgara nella luce del convegno internazionale
“Le letterature slave nel XXI secolo tra regionalismi e
globalizzazione”] / Татяна Лекова / Tatiana Lekova
10 – 18 Износът на българска литература, кино и култура – какво да се прави? [The Export of Bulgarian Literature, Cinema and Culture – What Is to Be Done?] / Димитър Камбуров / Dimitar Kamburov
19 – 25 Възможен ли е канон в преподаването на българската литература зад граница? Практиката в сръбските университети [Is a Canon Possible in the Teaching of Bulgarian Literature beyond the Border? What Practice Shows in Serbian Universities] / Антоанета Алипиева /
Antoaneta Alipieva
26 – 40 Българската художествена литература в културата на сърбите от края на ХХ век до 2023 година [Bulgarian Literature in Serbian Culture from the Late 20th Century to 2023] / Валентина Седефчева /
Valentina Sedefcheva
41 – 56 Преподаването на българска литература като своечужда
[The Teaching of Bulgarian Literature as Distantly Own] / Бисера Дакова / Bisera Dakova
57 – 69 Letteratura bulgara: usi didattici / Maya Padeshka
70 – 76 Читанката – поетика и прагматика. Украински и български варианти [The Reading Book – Poetics and Pragmatics. Ukrainian and Bulgarian Versions] / Стилиян Стоянов / Stiliyan Stoyanov
77 – 90 Магика и алхимия в драматическите видения на Боян Дановски „Сърцето на шута“ и „Сърце от ален порцелан“ в контекста на модернистичните експерименти в драмата през 20-те години на ХХ век [Magica and Alchemy in Boyan Danovski‘s Dramatic Visions “Heart of the Jester” and “Heart of Scarlet Porcelain” in the Context of Modernist Experiments in Drama in the 1920s] / Мариета Иванова-Гиргинова / Marieta Ivanova-Girginova
91 – 104 „Алманах Везни“: 100 години (1923 – 2023) [“Vezni Almanac”: 100 Years (1923 – 2023)] / Олга Савеска / Olga Saveska
105 – 111 L‘ottica metonimica nel racconto “Il padre di Bucarest” di Ivan Stankov /
Natalia Nyagolova
112 – 121 Познание и фантастика в романите „Когато човекът не беше“ и „Смелия чунг“ от Димитър Ангелов [Knowledge and Fantasy in the Novels “When the Man was not” and “The Brave Chung” by Dimitar Angelov] / Таня Стоянова / Tanya Stoyanova
122 – 130 How does Bai Ganyo Sound when He Speaks English? On the English Translation of Aleko Konstantinov’s “Bai Ganyo” / Yordanka Velkova
STUDENT FORUM / СТУДЕНТСКИ ФОРУМ
334 – 340 Научен проект „България в италианските и във ватиканските архиви“: първи резултати от анализ на ватиканския вестник „Осерваторе Романо“ [Research Project “Bulgaria in the Italian and Vatican Archives”: First Results of the Analysis of “Osservatore Romanoˮ’s Issues 148 and 148] / Тициана ди Феличе / Tiziana di Felice
341 – 343 Аз и дискурсите на образованието – средно и/или висше [Discourses of Education (Secondary and Higher) and Me] / Борис Борисов / Boris Borisov
PERSONALITIES AND EVENTS IN EDUCATION AND SCIENCE /ЛИЧНОСТИ И СЪБИТИЯ В ОБРАЗОВАНИЕТО И В НАУКАТА 
97 – 105 Лингвистът, изпреварил времето си. 100 години от рождението на проф. Мирослав Янакиев [On the Occasion of 100th Anniversary of Prof. Miroslav Yanakiev’s Birth] / Татяна Ангелова / Tatyana Angelova
106 – 118 Теофано Попова – учителката, благодетелката, общественичката [Teofano Popova – the Teacher, the Beneficiary, the Public Figure] / Петър Михайлов / Petar Mihaylov
349 – 352 Преданост към българското образование. Кирилка Демирева на
75 години [Devotion to Bulgarian Education. Kirilka Demireva at 75] /
Огняна Георгиева-Тенева / Ognyana Georgieva-Teneva
449 – 456 Професор Aлександър Панов на 70 години [Professor Alexander Panov at 70] / Петър Михайлов / Petar Mihaylov
600 – 608 Неюбилейно за юбилея на Румяна Дамянова [Non Jubilee for the Anniversary of Rumyana Damyanova] / Андриана Спасова / Andriana Spasova
REVIEWS AND INFORMATION / РЕЦЕНЗИИ И ИНФОРМАЦИЯ
118 – 122 За енигмите и парадигмите в женското писане (Гешева, Р., 2023, Ениг­ми и парадигми при някои италиански писателки от ХХ век)
[Оn the Enigmas and Paradigms in Women’s Writing (Gesheva, R., 2023. Enigmas and Paradigms in Some 20th Century Italian Women
Writers)] / Илка Бирова / Ilka Birova
123 – 125 Първа международна научно-приложна конференция „Контакт на езици и култури: българският език в контекста на мигрантската криза и адаптацията на бежанци“ (17 – 19 ноември 2023 г., гр. Харманли) [First International Scientific and Applied Conference “Contact of Languages and Cultures: the Bulgarian Language in the Context of the Migrant Crisis and the Adaptation of Refugeesˮ November 17 – 19, 2023, Harmanli] / Рени Манова / Reni Manova
237 – 241 Осми форум „Изследователски подходи в обучението по български език“ [Eighth Forum “Research Approaches in Bulgarian Language Teaching”] / Кристияна Симеонова / Kristiyana Simeonova
344 – 348 Възможни прочити на скуката и леността в българската литература [Possible Readings of Boredom and Laziness in Bulgarian Literature] /
Андриана Спасова / Andriana Spasova
437 – 441 Проект „Българската литература за деца и юноши XX – XXI в.“ [“Bulgarian Literature for Children and Adolescent xx – xxi c.” Project] /
Александра Антонова / Alexandra Antonova
442 – 444 Резултати по проект „Прозодични аспекти на българския език в съпоставителен план с други езици с лексикално ударение“ (Годишна конференция на Американската асоциация на преподавателите по славянски и източноевропейски езици (AATSEEL)  [Results of the Project “Prosodic Aspects of the Bulgarian Language in Comparison with Other Languages with a Lexical Stress” (Аnnual Conference of the American Association of Teachers of Slavic and East European Languages (AATSEEL)] / Мирена Пацева  / Mirena Patseva
445 – 448 Критично въведение в едно от „белите полета“ на литературните ни изследвания (Андрей Ташев „Въведение в българската морска белетристика от първата половина на XX век“) [A Critical Introduction to One of the „Blank Spots“ of Our Literary Studies (Andrey Tashev „Introduction to Bulgarian Marinist Literature from the First Half of the 20th Century“)] / Йоанна Гудалова / Yoanna Gudalova
609 – 613 Диалектът като писмен текст, или за една текстова феноменология на българските диалекти [Dialects as а Written Text, or on the Textual Phenomenology of Bulgarian Dialects] / Мая Горчева / Maya Gocheva
IN MEMORIAM
756 – 759 Проф. д.ф.н. Петя Янева [In memoriam: Prof. DSc. Petya Yaneva] / Владислав Миланов / Vladislav Milanov
Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailBulgarian Language and Literature, issue 3/2024, Volume 66 Default ThumbnailСп. „Български език и литература“, книжка 4/2024, година LXVI Default ThumbnailBulgarian Language and Literature, issue 4s/2024, Volume 66 Default ThumbnailBulgarian Language and Literature, issue 6/2024, Volume 66
Tags ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА НАУЧНОТО СПИСАНИЕ „БЪЛГАРСКИ ЕЗИК И ЛИТЕРАТУРА“ ГОДИНА 66 (2024)

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Българската култура създава морални ценности

Next article

Х издание на Базара на професиите

Next article
Х издание на Базара на професиите

Х издание на Базара на професиите

70 години ПГ по дизайн „Елисавета Вазова“

70 години ПГ по дизайн „Елисавета Вазова“

Българският изкуствен интелект BgGPT на INSAIT влиза в общините

Българският изкуствен интелект BgGPT на INSAIT влиза в общините

Последни публикации

  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5-6/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2-3/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2024, година XXVI
  • Годишно съдържание  сп. Професионално образование,  том XXV (2023 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2023, година XXV
  • Vocational Education, Number 5/2023, Volume 25
  • Vocational Education, Number 4/2023, Volume 25
  • Vocational Education, Number 3/2023, Volume 25
  • Vocational Education, Number 2/2023, Volume 25
  • Vocational Education, Number 1/2023, Volume 25
  • Annual contents of Vocational education journal vol. 24/ 2022
  • Vocational Education, Number 6/2022, Volume 24
  • Vocational Education, Number 5/2022, Volume 24
  • Vocational Education, Number 4/2022, Volume 24
  • Vocational Education, Number 3/2022, Volume 24
  • Vocational Education, Number 2/2022, Volume 24
  • Vocational Education, Number 1/2022, Volume 24
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование 2021 г.
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2021, година XXIII

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"