"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Vocational Education
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Vocational Education
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2018 Брой 42, 2018

Създават корпус учители за трудните училища

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
18-10-2018
in Брой 42, 2018
A A

Тя ще дава възможност по нея да се обучават специалисти по четири алтернативни пътеки, които ще имат различна продължителност, и се очаква да бъде пусната за обществено обсъждане до края на годината.
„Имаме не само общ недостиг на учители, а също по определени дисциплини и в определени райони. Предвиждаме да финансираме създаването на своеобразен корпус от учители по тази програма, които да бъдат подготвени и срещу допълнително възнаграждение да преподават в най-трудните училища. Става дума не само за най-отдалечените райони, а за тези училища, в които трябва да се работи с най-голям брой проблемни деца.“ Това каза министърът на образованието и науката Красимир Вълчев на конференция, посветена на кадровото обезпечаване на българското образование в столичното 18 СУ „Уилям Гладстон“.
Най-добрите опитни и подготвени специалисти да се пренасочват на работа в най-трудните места е една от алтернативните пътеки за осигуряване на педагогически кадри. „Очакваме те да могат да работят най-ефективно с децата от уязвими общности, с нисък социален и образователен статус“, обясни Наталия Михалевска, директор „Образование на българите зад граница и училищна мрежа“ – МОН. За целта учителите трябва да минат сериозен подбор и да бъдат предварително подготвени за работата си с конкретната общност, училище или населено място. Михалевска обясни, че става въпрос за работа в училища, при които има проблеми с общуването с родителите, с образователните постижения на учениците и даже със самите педагогически общности…

 

Четете повече в бр. 42, 18 – 24 октомври 2018 г.

Your Image Description

Свързани статии:

Партньори в името на децата Default Thumbnail63 на сто от училищата имат до 300 деца 20 млн. лв. за нови кабинети Пътна карта за развитието на учителите

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Училище

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Mathematics and Informatics, Number 5/2018, Volume 61

Next article

Стратегии на образователната и научната политика, година XXVI, книжка 5, 2018

Next article

Стратегии на образователната и научната политика, година XXVI, книжка 5, 2018

Европейският суперкомпютър

Гимназията с най-много чужди езици

Гимназията с най-много чужди езици

Последни публикации

  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5-6/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2-3/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2024, година XXVI
  • Годишно съдържание  сп. Професионално образование,  том XXV (2023 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2023, година XXV
  • Vocational Education, Number 5/2023, Volume 25
  • Vocational Education, Number 4/2023, Volume 25
  • Vocational Education, Number 3/2023, Volume 25
  • Vocational Education, Number 2/2023, Volume 25
  • Vocational Education, Number 1/2023, Volume 25
  • Annual contents of Vocational education journal vol. 24/ 2022
  • Vocational Education, Number 6/2022, Volume 24
  • Vocational Education, Number 5/2022, Volume 24
  • Vocational Education, Number 4/2022, Volume 24
  • Vocational Education, Number 3/2022, Volume 24
  • Vocational Education, Number 2/2022, Volume 24
  • Vocational Education, Number 1/2022, Volume 24
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование 2021 г.
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2021, година XXIII

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"