"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Vocational Education
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Vocational Education
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2022 Брой 18, 2022

15 милиона лева за спортни площадки

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
04-05-2022
in Брой 18, 2022
A A

15 млн. лв. ще бъдат вложeни до края на настоящата година за изграждане и оборудване на нови спортни площадки в училищата и за ремонт на стари съоръжения. Това предвижда проект на Решение на Министерския съвет за одобряване на Програма за изграждане на нови и ремонт на съществуващи спортни площадки в държавните и общинските училища. Документът е публикуван за обществено обсъждане.
По модул „Изграждане на нови спортни площадки със специализирана спортна настилка“ са разписани 10 млн. лв., а за реновиране на съществуващи площадки – 5 млн. лв. По Програмата могат да кандидатстват общините за общинските училища, както и държавните училища към МОН и министерствата на културата и на младежта и спорта.
По първия модул се допускат проектни предложения и за училища, които имат съществуваща спортна площадка, но на нейно място искат да изградят нова със специализирана спортна настилка.
Допустимото максимално финансиране по модул 1 е до 170 000 лв. с ДДС, а по втория модул – до 100 000 лв. с ДДС. Максимално допустимото финансиране по двата модула е разчетено за спортни площадки с площ 1000 кв. м. Допуска се и представяне на проектни предложения с по-висока стойност, ако получателят на средствата осигури необходимото съфинансиране.
С цел равнопоставеност между различните видове училища (начални, основни, средни, гимназии и др.) е предвидено бюджетът на Програмата да се разпредели между потенциалните бенефициенти в зависимост от съотношението на броя ученици, обучаващи се в един вид училище спрямо общия брой ученици в страната.

Предвижда се и максимално допустимият брой на проектни предложения по общини да зависи от броя на жителите в тях. Общини с до 50 000 жители ще подават до 1 проектно предложение, от 50 001 до
100 000 жители – 2, от 100 001 до 400 000 жители – 4, и над 400 000 жители – 6 проекта.
В програмата е заложено изграждането на 58 нови спортни площадки и ремонтът на други 50. Необходимите средства са предвидени в централния бюджет за 2022 г.
Министърът на образованието и науката може да извършва компенсирани промени между двата модула по програмата при запазване на целите и обхвата на програмата. До 15 април 2023 г. той трябва да публикува на интернет страницата на МОН отчет за изпълнението на програмата.

Your Image Description

Свързани статии:

Недобросъвестните родители, които не пускат децата на училище, да полагат общественополезен труд Default ThumbnailУЧИТЕЛСКИТЕ ЗАПЛАТИ ВЪРВЯТ НАГОРЕ Още 38 млн. лв. за модерни научни обекти Новият просветен министър започва с бюджета и НВО

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags АКЦЕНТ на броя

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Вълшебства за учене

Next article

Кадрова катастрофа

Next article
Вестник "Аз-буки"

Кадрова катастрофа

CHALLENGES FOR EDUCATION IN BULGARIA THROUGH THE PRISM OF THE LABOR MARKET IN THE CONTEXT OF THE INFLUENCE OF THE EPIDEMIOLOGICAL SITUATION RELATED TO COVID-19

A STUDY OF THE PEDAGOGY STUDENTS’ PERCEPTIONS TOWARD ONLINE COURSES’ QUALITY DURING THE COVID-19 PANDEMIC

Последни публикации

  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5-6/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2-3/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2024, година XXVI
  • Годишно съдържание  сп. Професионално образование,  том XXV (2023 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2023, година XXV
  • Vocational Education, Number 5/2023, Volume 25
  • Vocational Education, Number 4/2023, Volume 25
  • Vocational Education, Number 3/2023, Volume 25
  • Vocational Education, Number 2/2023, Volume 25
  • Vocational Education, Number 1/2023, Volume 25
  • Annual contents of Vocational education journal vol. 24/ 2022
  • Vocational Education, Number 6/2022, Volume 24
  • Vocational Education, Number 5/2022, Volume 24
  • Vocational Education, Number 4/2022, Volume 24
  • Vocational Education, Number 3/2022, Volume 24
  • Vocational Education, Number 2/2022, Volume 24
  • Vocational Education, Number 1/2022, Volume 24
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование 2021 г.
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2021, година XXIII

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"