"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Vocational Education
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Vocational Education
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Uncategorized

Атосекундното обучение – метафора на днешното образование

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
04-10-2024
in Uncategorized
A A

Проф. д.н. Юлия Дончева,
Денис Асенов,
проф. д-р Ангел Смрикаров
проф. д-р Цветомир Василев
"Angel Kanchev", University of Ruse (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/str2024-5s-19-ato

Absract. Атосекундното обучение, осветено през призмата на дигитализацията, олицетворява същността на иновациите в образованието, адаптирайки се към бързо променящия се дигитален свят. Точно както атосекундата символизира кратък, но мощен момент във времето, способен да предизвика значителни промени, така дигитализираното образование трябва не само да бъде гъвкаво и адаптивно, но и да интегрира технологии, които осигуряват адекватен отговор на постоянно променящите се социални потребности. По подобен начин ефективното дигитално обучение трябва да доведе до незабавни резултати по отношение на ангажираността на учениците, разбирането и прилагането на знанията. За да постигнат това, преподавателите трябва да използват различни стратегии, ресурси и инструменти, като интерактивни уроци, технологии и персонализирано обучение, за да създадат динамична учебна среда, която поддържа интереса и ангажираността на учениците.
Keywords: атосекундно обучение, artsteps платформа, нови образователни концепции

Open the full text

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailSCIENCE EDUCATION IN BULGARIA AND TOP TEN EMERGING TECHNOLOGIES 2019 – 2021 IN CHEMISTRY Default ThumbnailLiterature Written by Migrant Bulgarians in the First Two Decades of 21st Century Default ThumbnailGame Technologies for STEM/STEAM Education in Kindergartens Default ThumbnailAbout Some Problems of Terminology Usage and Its Interpretation in Roman Legal Texts
Tags artsteps платформаатосекундно обучениенови образователни концепции

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Teachers’ Adaptation to Changes in an Increasingly Complex World through the Use of AI

Next article

Application and Assessment of Digital Resources in the Education of Future Pedagogues

Next article

Application and Assessment of Digital Resources in the Education of Future Pedagogues

Identifying Player Types in the Classroom for Effective Gamification

Pre-Service Teachers’ Perceptions of AI and Its Implementation in the Foreign (English) Language Classroom

Последни публикации

  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5-6/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2-3/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2024, година XXVI
  • Годишно съдържание  сп. Професионално образование,  том XXV (2023 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2023, година XXV
  • Vocational Education, Number 5/2023, Volume 25
  • Vocational Education, Number 4/2023, Volume 25
  • Vocational Education, Number 3/2023, Volume 25
  • Vocational Education, Number 2/2023, Volume 25
  • Vocational Education, Number 1/2023, Volume 25
  • Annual contents of Vocational education journal vol. 24/ 2022
  • Vocational Education, Number 6/2022, Volume 24
  • Vocational Education, Number 5/2022, Volume 24
  • Vocational Education, Number 4/2022, Volume 24
  • Vocational Education, Number 3/2022, Volume 24
  • Vocational Education, Number 2/2022, Volume 24
  • Vocational Education, Number 1/2022, Volume 24
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование 2021 г.
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2021, година XXIII

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"