"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Vocational Education
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Vocational Education
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Uncategorized

Мотивация чрез създаване на чувство за принадлежност

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
12-08-2021
in Uncategorized
A A

Бистра Григорова
СУ „Св. св. Кирил и Методий“ – Козлодуй

https://doi.org/10.53656/voc21-4.9moti

Absract. Статията представя решения на една от важните задачи на училището като общност – развитие на социалното чувство и чувството на принадлежност. Приема за своя основа Адлеровото твърдение, че социалното чувство се развива въз основа на няколко важни принципа: свобода, взаимно уважение, отговорност и сътрудничество, окуражаване, равнопоставеност. Дава примери за ситуации, в които се преодоляват неизбежните различия между членовете на общността въз основа на възраст, позиция и житейски опит. Практиките, споделени в статията, показват, че извънкласните форми, при които ученикът не е поставен пред директно оценяване от учителя, а те заедно полагат усилия за създаването на общ продукт, свързан с благосъстоянието и доброто име на общността, са важен фактор за повишаването на доверието, чувството за принадлежност и мотивацията за успех.
Keywords: училище; общност; социално чувство; принципи; извънкласни форми

Log in to read the full text Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailJUBILEE COLLECTION ON THE 150TH ANNIVERSARY OF “CONCORD 1869” (“SAGLASSIE 1869”) READING CLUB – PLEVEN Default ThumbnailThe Idea Of “Philosophy-As-A-Way-Of-Life” In Plato’s Dialogs Default ThumbnailModeling Of The Dependence Of The Produced Amount Of Hydrogen Gas (Y) On The Amperage Of Cell (X) Of A Marine Diesel Engine Skl 3Nvd24 Default ThumbnailIn Memory of Assoc. Prof. Anna Lilova

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Олимпийските ценности в спортните дейности и обучение по фвс от разстояние в електронна среда

Next article

Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2021, година XXIII

Next article

Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2021, година XXIII

ON THE POITICAL ECONOMY OF THE APRIL UPRISING OF 1876

PARTICIPATION OF THE BATTALIONS OF THE 11TH MARCHING REGIMENT IN THE BATTLES FOR THE CONTROL OF THE FORTIFIED POSITIONS IN THE AREA OF THE TOWN OF MACHIN IN JANUARY 1917

Последни публикации

  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5-6/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2-3/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2024, година XXVI
  • Годишно съдържание  сп. Професионално образование,  том XXV (2023 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2023, година XXV
  • Vocational Education, Number 5/2023, Volume 25
  • Vocational Education, Number 4/2023, Volume 25
  • Vocational Education, Number 3/2023, Volume 25
  • Vocational Education, Number 2/2023, Volume 25
  • Vocational Education, Number 1/2023, Volume 25
  • Annual contents of Vocational education journal vol. 24/ 2022
  • Vocational Education, Number 6/2022, Volume 24
  • Vocational Education, Number 5/2022, Volume 24
  • Vocational Education, Number 4/2022, Volume 24
  • Vocational Education, Number 3/2022, Volume 24
  • Vocational Education, Number 2/2022, Volume 24
  • Vocational Education, Number 1/2022, Volume 24
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование 2021 г.
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2021, година XXIII

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"