Педагогическо приложение на дигиталните технологии в обучението по чужд език: предимства и предизвикателства

Ирена Димова, Пламен Цветков, Михал Павлов Софийски университет „Св. Климент Охридски“ https://doi.org/10.53656/for2024-04-05 Резюме. Целта на тази статия е да разгледа ...

Вербална и невербална комуникация между треньор и обучаеми по време на занятия по плуване с деца със СОП

Биляна Рангелова Софийски университет „Св. Климент Охридски“ Департамент по спорт Красимира Дешева, Петър Тодоров Софийски университет „Св. Климент Охридски“ Департамент ...

За някои проблеми на използване на терминологията и нейното тълкуване в римскоправни текстове

Малина Новкиришка-Стоянова Софийски университет „Св. Климент Охридски“ https://doi.org/10.53656/for2024-04-02 Резюме. Статията е посветена на изучаването и преподаването на латинската правна терминология ...

Динамика на езиковите процеси, книжовни норми и явления в процес на преустройство или кризи на общуването в българското общес­тво

Владислав Миланов Софийски университет „Свети Климент Охридски“ https://doi.org/10.53656/for2024-04-01 Резюме. Статията проследява динамиката на няколко езикови процеса, свързани с: употребата на ...

Конструкторско-игровият опит на 5 – 7-годишните деца – стимул за формиране на технологични ценности и култура

Милена Миланова Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий” https://doi.org/10.53656/ped2024-7.10 Резюме. В статията се интерпретират иновативни конструкторски игри за успешно ...

Google Sites като образователен инструмент в контекста на традиционното и проектно базираното обучение

Aс. д-р Николай Данев Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“ https://doi.org/10.53656/ped2024-7.09 Резюме. Статията представя различни възможности за интегрирането на „Гугъл“ сайтовете като ...

Страница 2 от 1308 1 2 3 1,308

Последни публикации

Welcome Back!

Login to your account below

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

en_US
bg_BG en_US