Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Професионално образование Съдържание на сп. "Професионално образование", 2019 г.

Учебният експеримент в работата по проект „Инкубиране и отглеждане на птици в училище“

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
28-06-2019
в Съдържание на сп. "Професионално образование", 2019 г.
A A

Силвия Русимова
ПМГ„Проф. Емануил Иванов“ – Кюстендил

 

Резюме. Текстът разглежда ролята на учебния експеримент и работата по проекти за формиране у учениците на ключови компетентности по природни науки. С реализирането му потвърдихме, че учебният експеримент и работата по проекти са методи за активно pазбиране на научното изследване, а учебното съдържание по пpиродни науки пpедполага pазнообразни пpактически упражнения. Използваните методи бяха оценени като имащи голямо значение за овладяване на знания, умения и навици и като едни от методите за създаване на положителна перспектива. В разработката е разгледан пътят на възникване на идеята, какви са целите, задачите и дейностите на проекта и какви резултати са постигнати. Проектът е награден от журито на XVII национално състезание по природни науки и екология – Видин, 2018 г., със специалната награда за практическа приложимост. В хода на осъществяването му възникна ситуация, която даде възможност да бъдат реализирани приходи, по-късно вложени в благотворителност.
Ключови думи: експеримент; ключови компетентности; природни науки; упражнения; резултати

 

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailНовата учебна програма и новият учебник по литература в урочната работа по български език и литература Default ThumbnailРазвитие на социално значими компетенции в учебната дисциплина „Бизнескомуникации“ и пригодност за трудова заетост Default ThumbnailЦЕРН – една сбъдната мечта Default ThumbnailГодишно съдържание на сп. „Професионално образование“, 2019 г.

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Пътуване към бъдещата професия

Следваща статия

Структурно-функционален дидактически модел за развиване на картографската грамотност и за формиране на професионална предметно-методическа компетенция на студенти от педагогически специалности

Следваща статия

Структурно-функционален дидактически модел за развиване на картографската грамотност и за формиране на професионална предметно-методическа компетенция на студенти от педагогически специалности

Професионално образование, година XXI, книжка 3, 2019

Philosophy Related Views and Philosophy Related Metaphors of Pre-School Teacher Candidates for Children

Последни публикации

  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5-6/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2-3/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2024, година XXVI
  • Годишно съдържание  сп. Професионално образование,  том XXV (2023 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2023, година XXV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование, том XXIV (2022 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2022, година XXIV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование 2021 г.
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2021, година XXIII

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"