Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Професионално образование Съдържание на сп. “Професионално образование”, 2022 г.

Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2022, година XXIV

в Съдържание на сп. “Професионално образование”, 2022 г.

МЕТОДИКА И ОПИТ

Специфика на обучението по хорово дирижиране в специалностите „Музика“ и „Педагогика на обучението по музика“ в Пловдивския университет „Паисий Хилендарски“

Здравка Хвърката
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“

https://doi.org/10.53656/voc22-301spec

Резюме. Обучението по хорово дирижиране в специалностите „Музика“ и „Педагогика на обучението по музика“ в Пловдивския университет „Паисий Хилендарски“ има своя специфика предвид факта, че висшето училище е неспециализирано и студентите нямат достатъчна предварителна музикална подготовка…

виж повече

 

 

 

 

Прилагане, адаптиране и важност на иновативния метод саундпейнтинг в предучилищна възраст

Десислава Костова
ДГ „Първи юни“ – Кюстендил

https://doi.org/10.53656/voc22-312pril

Резюме. Използването на саундпейнтинг за усъвършенстване и затвърждаване на знанията на децата относно празници и обичаи може да се превърне в перфектно оръжие на учителя…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКА ДЕЙНОСТ

Ученето чрез дизайн като прагматичен подход за подобряване на професионалното педагогическо образование

Проф. д.н. Нина Герджикова
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“

https://doi.org/10.53656/voc22-302ucen

Резюме. Педагогическото образование е важна част от системата на висшето образование в България. Въпреки усилията за модернизиране на тази система през последните двадесет години има промени само в макрорамката на системата…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


СТЪПКИ КЪМ УСПЕХА

Дуалното обучение – едно добро решение на актуални социално-икономически проблеми

Силвия Тонева
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/voc22-303dual

Резюме. В статията се описват предимствата на дуалната система на обучение спрямо традиционната. Разглеждат се отличителните характеристики на дуалното обучение като една от възможностите за обезпечаване на компаниите с необходимите им специалисти…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Работодателската марка като конкурентно предимство

Николай Кънчев
Югозападен университет „Неофит Рилски“ – Благоевград

https://doi.org/10.53656/voc22-304rabo

Резюме. Статията разглежда работодателската марка (Employer Branding) като израз на репутацията и опита, които създава една организация като работодател (това на практика е идентичността на организацията, която се възприема от обществото)…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


УЧИЛИЩЕ ЗА УЧИТЕЛИ

Днес представяме: ОУ „Александър Георгиев-Коджакафалията“ – Бургас

„Моята улица“ – проектно базирано обучение по математика в първи клас

Веселина Иванова Георгиева
ОУ „Александър Георгиев-Коджакафалията“ – Бургас

https://doi.org/10.53656/voc22-361moia

Резюме. В момента образованието се фокусира върху развитието на ключови компетентности, определени в Европейската рамка за компетентностите,
а именно: общуване на роден език, общуване на чужди езици, математическа компетентност и основни познания в областта на науката и технологиите, дигитална компетентност, умения за учене, социални и граждански компетентности, инициативност и предприемачество, културна осведоменост и творческо изразяване…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Прилагане на PERMA модел в иновативен STEM предмет „Космически изследвания“

Михаил Бориславов Ненов, Севил Юсуф Иванова,
Грета Димитрова Стоянова, Таня Маркова Сребрева
ОУ „Александър Георгиев-Коджакафалията“ – Бургас

https://doi.org/10.53656/voc22-362pril

Резюме. Статията проследява прилагането на модела PERMA в иновативния STEM предмет „Космически изследвания“…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Бинарният урок като средство за надграждане на задължителния образователен минимум по математика във втори клас

Веселина Георгиева, Таня Иванова
ОУ „Александър Георгиев-Коджакафалията“ – Бургас

https://doi.org/10.53656/voc22-363mini

Резюме. Бинарният (наричан още интегриран или синтезиран) урок се разглежда като нетрадиционна форма на организация на обучението…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Интегративни връзки в обучението по околен свят, математика и информационни технологии в I клас

Даниела Христова, Таня Сребрева, Веселина Георгиева
ОУ „Александър Георгиев-Коджакафалията“ – Бургас

https://doi.org/10.53656/voc22-364inte

Резюме. Целта на тази статия е да представи как интердисциплинарните връзки в предметите (природни науки, математика и информационни технологии) в I клас допринасят за формирането и развитието на някои ключови компетентности у учениците в началното образование…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Панаир на науката

Грета Стоянова
ОУ „Александър Георгиев-Коджакафалията“ – Бургас

https://doi.org/10.53656/voc22-367pana

Резюме. За успешното прилагане на новите учебни програми по природни науки и биология и здравно образование е важно да се постави акцент върху изследователския подход…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

 

„Майнкрафт“ като образователен инструмент за реализиране на интегрирания подход

Даниела Борисова Христова, Таня Маркова Сребрева
ОУ „Александър Георгиев-Коджакафалията“ – Бургас

https://doi.org/10.53656/voc22-365mine

Резюме. Преподаването на основите на кодирането в Основно училище „Александър Георгиев-Коджакафалията“ развива дигиталната грамотност, алгоритмичното мислене и уменията на учениците да проектират познати обекти, процеси и явления благодарение на популярната игра Minecraft…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

 

Намаление, или защо учим математика

Веселина Георгиева
ОУ „Александър Георгиев-Коджакафалията“– Бургас

https://doi.org/10.53656/voc22-366nama

Резюме. В статията е представен урок по математика с учениците от Iа клас на ОУ „Ал. Георгиев-Коджакафалията“ – Бургас, през учебната 2017/2018 година…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

Намаление, или защо учим математика

Следваща статия

Converting Numeral Text in Bulgarian Into Digit Number Using Gate

Следваща статия

Converting Numeral Text in Bulgarian Into Digit Number Using Gate

Recognition of Problematic Educational Situations in Computer Modeling Training

Effects of Short-Term Stem Intervention on the Achievement of 9Th Grade Students in Mathematics

Последни публикации

  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2023, година XXV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование, том XXIV (2022 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2022, година XXIV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование 2021 г.
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2021, година XXIII
  • Годишно съдържание на сп. „Професионално образование“, 2020 г.
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2020, година XXII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2020, година XXII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2020, година XXII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2020, година XXII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2020, година XXII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2020, година XXII
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG