Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Професионално образование Съдържание на сп. “Професионално образование”, 2022 г.

Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2022, година XXIV

в Съдържание на сп. “Професионално образование”, 2022 г.

МЕТОДИКА И ОПИТ

Reconstructing the Mathematics Curriculum for Post-16 Students: A Comparison of the Approaches in England and Bulgaria

Dr. Phil Budgell
Education Leadership Consultancy (UK)

https://doi.org/10.53656/voc22-401reco

Abstract. A major reform of the Mathematics curriculum was published in England in 2016, implemented in 2017 and examined in 2019. In Bulgaria, the analogous reform was published in 2018, will be implemented in 2020 and examined in 2022…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Методически насоки при разработване на проектно задание по теоретични технически предмети

Доц. д-р Мая Ангелова
Югозападен университет „Неофит Рилски“ – Благоевград

https://doi.org/10.53656/voc22-402meto

Резюме. Високотехнологичният свят на XXI век поставя нови изисквания пред образователните системи…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКА ДЕЙНОСТ

Професионална квалификация по религия за учители нетеолози: добра практика на УниБИТ

Проф. д-р Жоржета Назърска
УниБИТ – София

https://doi.org/10.53656/voc22-402prof

Резюме. В статията се описва като „добра практика“ опитът на УниБИТ в провеждането на два курса за придобиване на допълнителна професионална квалификация „Учител по религия – ислям и неконфесионално обучение“ през уч. 2018/2019 и 2020/2021 г…

виж повече

 


СТЪПКИ КЪМ УСПЕХА

Корпоративната социална отговорност и репутацията на организацията

Николай Кънчев
Югозападен университет „Неофит Рилски“ – Благоевград

https://doi.org/10.53656/voc22-405corp

Резюме. Статията разглежда ролята на дейностите на една организация в областта на корпоративната социална отговорност като инструмент за създаване и поддържане на положителен имидж, доверие и чувство за лоялност у клиентите….

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Движение и здраве – скачам, тичам и се забавлявам, но на пътя аз внимавам

Гьокджан Костадинова
Детска градина № 66 „Елица“ – София

https://doi.org/10.53656/voc22-431dvij

Резюме. Проектът е насочен към приемственост между институцията детска градина и семейството, като социална клетка на обществото…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


УЧИЛИЩЕ ЗА УЧИТЕЛИ
Днес представяме: СУ „Васил Левски“ – Елин Пелин

SТЕМ образователни практики за българския учител

Мариета Христова
СУ „Васил Левски“ – Елин Пелин

https://doi.org/10.53656/voc22-451prak

Резюме. През 2021 г. чрез НП „Изграждане на училищна STEM среда“ Министерството на образованието и науката финансира изграждане на училищни центрове с фокус върху STEM…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

STEM в класната стая

Ива Григорова
СУ „Васил Левски“ – Елин Пелин

https://doi.org/10.53656/voc22-452stem

Резюме. STEM е акроним в образованието, който означава наука, технология, инженерство и математика, но STEM обучението се простира отвъд тези технически области и е неразделна част от ежедневието ни…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Ученическото самоуправление през погледа на един психолог

Борислава Петрова
СУ „Васил Левски“ – Елин Пелин

https://doi.org/10.53656/voc22-453ucen

Резюме. В началото на 90-те години на ХХ век в училищната система на България се прилага стратегия на ученическо самоуправление чрез Ученическия съвет…

виж повече

СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

Ученическото самоуправление през погледа на един психолог

Следваща статия

Предикатите за състояние от гледна точка на фазисната деривация: българско-руски паралели

Следваща статия

Предикатите за състояние от гледна точка на фазисната деривация: българско-руски паралели

Тональные контуры русских да-нет-вопросов в условиях болгарской интерференции

Werbung Im Wirtschaftsdeutsch-Unterricht

Последни публикации

  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2023, година XXV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование, том XXIV (2022 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2022, година XXIV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование 2021 г.
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2021, година XXIII
  • Годишно съдържание на сп. „Професионално образование“, 2020 г.
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2020, година XXII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2020, година XXII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2020, година XXII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2020, година XXII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2020, година XXII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2020, година XXII
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG