Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Promoting the Internationalization of Speech-Language Pathology Education: The Bulgarian-American Cooperative Experience

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
03-10-2021
в Uncategorized
A A

Robert F. Orlikoff
East Carolina University, Greenville – North Carolina (USA)
Dobrinka Georgieva
South-West University “Neofit Rilski” – Blagoevgrad (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/str2021-2-4-prom

Abstract. Several collaborative projects between South-West University in Blagoevgrad, Bulgaria, and 8 universities in the USA have worked well to improve the overall competence of students in speech-language pathology programs and practicing clinicians to better meet the needs of individuals with fluency and voice disorders. The US Fulbright Senior Specialist and EU Erasmus+ exchange programs serve as effective instruments that provide systemic and long-term impact supporting innovation and fostering contemporary teaching methods. These international projects prepare students and faculty succeed in a global, multicultural society, and in doing so, advance speech-language pathology as an evidence-based allied health science discipline.
Keywords: speech-language pathology; internationalization; higher education; Erasmus, Fulbright

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailИновативни образователни практики и политики чрез прилагане на геоинформационни системи и технологии Default ThumbnailChanges in the Experience of Stuttering Following Intensive Prolonged Speech and Non-Avoidance Treatments Default ThumbnailПриродонаучната грамотност в държавните образователни стандарти на Р България (Прогимназиален етап) Default ThumbnailОт рисунка – към снимка

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Компетентностен анализ на учебно-преподавателската дейност като рефлексия към качеството на висшето образование

Следваща статия

Преживявания на студенти в условията на пандемия от Covid-19

Следваща статия

Преживявания на студенти в условията на пандемия от Covid-19

Висше образование по културно-историческо наследство: българският опит

За необходимостта от национален цитатен указател и възможностите на университетските библиотеки да съдействат за съставянето му (из опита на библиотеката при ИУ – Варна, 2014 – 2020 г.)

Последни публикации

  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5-6/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2-3/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2024, година XXVI
  • Годишно съдържание  сп. Професионално образование,  том XXV (2023 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2023, година XXV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование, том XXIV (2022 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2022, година XXIV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование 2021 г.
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2021, година XXIII

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"