Професионално образование
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Новини Новини 2023 Брой 1, 2023

Шест стипендии за видинската Езикова гимназия

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
04/01/2023
в Брой 1, 2023
0
В ход е дигиталното обучение
0
Споделяния
0
Прегледи
Share on FacebookShare on Twitter

Шестима ученици на Гимназията с преподаване на чужди езици „Йордан Радичков“ – Видин, са избрани за стипендианти на „Американска фондация за България“, съобщава Любомир Георгиев, зам.-директор на учебното заведение. Високата оценка за постиженията си в областта на чуждите езици са заслужили дванайсетокласниците Александър Маринов, Ева Петрова и Мартин Стефанов, Ивелина Андреева и Михаела Михайлова – XI клас, и десетокласничката Анна Мария Мирчева. Стипендията е в размер на 900 лв., както и финансиране на същата стойност за лятната стипендиантска среща.
Георгиев допълва, че постижението е впечатляващо, защото ГПЧЕ „Йордан Радичков“ е с най-много стипендианти от всички участващи в Програмата образователни институции. Възпитаниците на гимназията заинтригуват журито не само със своите постижения в областта на чуждите езици, но и с активната си гражданска позиция.
„Доказателство за качественото образование, което нашата гимназия предоставя на учениците си, е и полученото преди няколко дни признание от Центъра за развитие на човешките ресурси – казва зам.-директорът. – Заедно с още 30 български училища и неправителствени организации сме удостоени със сертификат и плакет за качествено изпълнение на проекти по програмата „Еразъм+“ и Европейски корпус за солидарност. От Видинска област единственият награден проект е нашият – „Умения в XXI век“. Заслуга за наградата има Камелия Георгиева – координатор на проекта.“ Програмата „Еразъм“ се утвърди през годините като една от най-успешните и разпознаваеми в Европейския съюз. Образованието и желанието за взаимно опознаване е това, което свързва студентите, учениците и преподавателите от страните членки на ЕС.
Любомир Георгиев, каза още, че „Еразъм+“ отваря широко вратите на европейските училища за възпитаниците на видинската езикова гимназия. Там те намират нови приятелства, запознават се с нови култури, усъвършенстват своите знания и умения, работейки в екип със своите връстници. „Нашите учители обменят добри практики с колегите си. Програмата допринася изключително много за опознаването на народите от различните страни, на тяхната история и култура“, допълва Георгиев.

Your Image Description

Свързани статии:

Знанието сбъдва мечтите Без теми табу Мария Донева, поетеса: Учителите могат да светят, могат и да хвърлят сянка, дълга цял живот Видеопослание за Левски

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Адрес: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Телефон: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Адрес: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Етикети: Красив ум

Последвайте ни в социалните мрежи

Предишна статия

Знанието сбъдва мечтите

Следваща статия

Кодът на бъдещето

Следваща статия
Кодът на бъдещето

Кодът на бъдещето

Последни публикации

  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1-2/2025, година XXVII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5-6/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2-3/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2024, година XXVI
  • Годишно съдържание  сп. Професионално образование,  том XXV (2023 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2023, година XXV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование, том XXIV (2022 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2022, година XXIV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование 2021 г.
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2021, година XXIII

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

bg_BG
en_US bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.