Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Химия Съдържание на сп. “Обучение по природни науки и върхови технологии”, 2023

Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5-6/2023, година XXXII

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
30-11-2023
в Съдържание на сп. “Обучение по природни науки и върхови технологии”, 2023
A A

Формиране на графична грамотност в обучението в обучението по физика в средното училище

Христина Петрова
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“

https://doi.org/10.53656/nat2023-5-6.07

Резюме. Представен е дидактически модел за формиране на графична грамотност на учениците в обучението по физика в средното училище…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Природонаучната грамотност в държавните образователни стандарти на Р. България (Прогимназиален етап)

Теодора Коларова 1)
1) Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“
Иса Хаджиали 2)
2 ) Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/nat2023-5-6.05

Резюме. Целта на изследването е да се прецени как и в каква степен са зададени основни аспекти на природонаучната грамотност в държавните образователни стандарти в България за прогимназиалния етап…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Трудности и погрешни схващания на български ученици при изучаването на химична кинетика

Мартина Ценова
Софийски университет “Св. Климент Охридски”

https://doi.org/10.53656/nat2023-5-6.01

Резюме. Познаването на факторите, които влияят на скоростта на химичните реакции, е от съществено значение не само за цялата химическа промишленост, но и за ежедневния бит на човека. Разбирането на химичната кинетика доказано представлява трудност за учениците и в научната литература са описани множество погрешни схващания…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Използване на контекст в обучението по химия за ангажираност на учениците от IX клас по тема „Едновалентни алкохоли“

Весела Павлова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/nat2023-5-6.03

Резюме. Изучаването на алкохолите е важна част от обучението по химия. Същевременно злоупотребата с алкохол оказва значително негативно влияние върху здравето на хората и е важен социален проблем…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Подкаст – Кога, ако не сега?

Христо Чукурлиев
Нов български университет

https://doi.org/10.53656/nat2023-5-6.02

Резюме. Подкастът се развива като нова форма на споделяне на информация след 2004 г., но още от 2007 г. започва да се използва като средство в училищния курс на обучение и университетите…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Живот, посветен на науката. 100 години от рождението на проф. д.х.н. Елена Киркова

Димитър Тодоровски, Мария Миланова
Факултет по химия и фармация – Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/nat2023-5-6.04

Резюме. Представени са житейският път, преподавателската и научната работа на изтъкнатия български учен в областта на неорганичната химия проф. д.х.н. Елена Киркова…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Националният природонаучен музей при Българската академия на науките – 14 години на повторно възстановяване под ръководството на акад. проф. д-р Иван Костов (1974 – 1988 г.)

Златозар Боев
Национален природонаучен музей – БАН

https://doi.org/10.53656/nat2023-5-6.06

Резюме. С възстановяването на юридическата му самостоятелност през 1974 г. настъпва нов етап в развитието на Националния природонаучен музей…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1/2023, година XXXII Default ThumbnailСп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 2/2023, година XXXII Default ThumbnailСп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3-4/2023, година XXXII Default ThumbnailГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXII, 2023

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2023, година XXXI

Следваща статия

Обявяват Рейтинговата система на висшите училища за 2023 г.

Следваща статия
Постигнато е съгласие за заплатите  на университетските преподаватели

Обявяват Рейтинговата система на висшите училища за 2023 г.

Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2023, година XXXI

Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2023, година LXVI

Последни публикации

  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5-6/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2-3/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2024, година XXVI
  • Годишно съдържание  сп. Професионално образование,  том XXV (2023 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2023, година XXV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование, том XXIV (2022 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2022, година XXIV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование 2021 г.
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2021, година XXIII

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"