Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Педагогика Съдържание на сп. "Педагогика" Съдържание на сп. “Педагогика”, 2023 г.

Сп. „Педагогика“, книжка 3/2023, година XCV

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
07-04-2023
в Съдържание на сп. “Педагогика”, 2023 г.
A A

Сравнителен анализ на нагласите на преподаватели и студенти към платформата за дистанционно обучение Moodle в контекста на пандемията от COVID-19

Проф. д-р Веселина Вълканова,
проф. д.н. Андреана Ефтимова,
гл. ас. д-р Мая Стоянова, ас. д-р Йордан Карапенчев
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2023-3.01

Резюме. Настоящото изследване има за цел да проследи оценките за потребителския интерфейс на платформата „Мудъл“ сред нейните потребителите в Софийския университет „Св. Климент Охридски“…

виж повече

 

 

 

 

Проектно базирано обучение за социално-емоционални и технологични умения чрез програмата „Умения за иновации“

Проф. д-р Галин Цоков, д-р Александър Ангелов
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“
Йоанна Минчева
Нов български университет
Рени Димова, Мария Цакова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2023-3.02

Резюме. „Умения за иновации“ е българската адаптация на програмата Skills for Innovation на глобалната компания/корпорация Intel…

виж повече

 

 

 

 

Медийната грамотност и учителите

Доц. д-р Светла Цанкова, доц. д-р Стела Ангова,
гл. ас. д-р Мария Николова,
гл. ас. д-р Иван Вълчанов, гл. ас. д-р Илия Вълков,
д-р Георги Минев
Университет за национално и световно стопанство

https://doi.org/10.53656/ped2023-3.03

Резюме. Медийната грамотност е една от ключовите компетентности и умения за живот и работа през XXI век. Образованието по медийна грамотност е образование през целия живот, но от особено важно значение е то да започне от ранна детска възраст, да бъде продължено и надградено в средното и висшето образование с усилията на всички формални и неформални институции и организации…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Комуникация, афект и учене в класната стая

Доц. д-р Златка Желязкова
Тракийски университет – Стара Загора

https://doi.org/10.53656/ped2023-3.04

Резюме. Статията поставя въпроса за стойността и значението на ефективната комуникация в процеса на обучение…

виж повече

 

 

 

 

Динамика на очакванията към социално-личностния профил на началния учител

Доц. д-р Милена Илиева, доц. д-р Антон Стойков
Тракийски университет – Стара Загора

https://doi.org/10.53656/ped2023-3.05

Резюме. Изследователските търсения са насочени към проследяване динамиката на очакванията към определени умения и способности на учителя преди и в условията на пандемия…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Educational Potential of Influencer Publications in the Aspect of Social and Intercultural Competence Formation

Ekaterina Tomova
Sofia University “St. Kliment Ohridski” (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2023-3.06

Abstract. The article presents the results of a study conducted with 240 students from two schools in Sofia (Bulgaria)…

виж повече

 

 

 

 

A Conception for Intermediality through Text and Music in the Education of Future Kindergarten and Primary-school Teachers

Dr. Desislava Siderova, Assist. Prof.,
Dr. Diana Petkova, Assist. Prof.
Trakia University – Stara Zagora (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2023-3.07

Abstract. The article examines the methodological foundations of courses included in the educational process of students from the bachelor’s and master’s programs in pre-school and primary-school pedagogy at the Faculty of Education of Trakia University – Stara Zagora, Bulgaria…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Философията за деца като метод на взаимодействие в ситуациите по религиозно възпитание в трета група в детската градина

Д-р Стефан Тончев
Тракийски университет – Стара Загора

https://doi.org/10.53656/ped2023-3.08

Резюме. Статията се основава на резултатите от дългогодишен практически опит и представя работещ модел на взаимодействие в процеса на религиозно възпитание в трета възрастова група в детската градина и методиката „философия с деца“ в педагогически контекст…

виж повече

 

 

 

 

Ролята на продуктивните образователни технологии за формиране на математическа компетентност при 5 – 7-годишните деца

Гл. ас. д-р Йорданка Илиева
Тракийски университет – Стара Загора

https://doi.org/10.53656/ped2023-3.09

Резюме. В статията се разглеждат продуктивните образователни технологии – конструиране и изобразителна дейност, и техният потенциал за формиране на математическа компетентност у 5 – 7-годишните деца…

виж повече

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 2/2023, година XCV Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 4/2023, година XCV Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 7/2023, година XCV Default ThumbnailГодишно съдържание

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Ролята на продуктивните образователни технологии за формиране на математическа компетентност при 5 – 7-годишните деца

Следваща статия

Разположение на висшите училища в България в контекста на формиране на пазара на труда

Следваща статия

Разположение на висшите училища в България в контекста на формиране на пазара на труда

Съвременни аспекти в обучението по съдебна администрация в контекста на дигитализацията на образователния процес

Characteristics and Components of the Cyber Hygiene as a Subclass of Cyber Security in Military Environment and Educational Issues

Последни публикации

  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5-6/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2-3/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2024, година XXVI
  • Годишно съдържание  сп. Професионално образование,  том XXV (2023 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2023, година XXV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование, том XXIV (2022 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2022, година XXIV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование 2021 г.
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2021, година XXIII

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"