Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Педагогика Съдържание на сп. "Педагогика" Съдържание на сп. “Педагогика”, 2024 г.

Сп. „Педагогика“, книжка 5s/2024, година XCVI

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
20-06-2024
в Съдържание на сп. “Педагогика”, 2024 г.
A A

Систематичен преглед на парадигмални подходи за изследване и моделиране на образователни екосистеми

Проф. д-р Силвия Николаева
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2024-5s.01

Резюме. Статията представя резултатите от качествено изследване, базирано на систематичен преглед на обхвата (systematic scoping review), което цели да идентифицира и анализира подходите за изследване и моделиране на екосистемни измерения на образованието…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Сравнителен анализ на подходи за практическо моделиране на образователни екосистеми

Гл. ас. д-р Йорданка Николова,
Мария Найденова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2024-5s.02

Резюме. Статията представя сравнителния анализ на идентифицирани подходи за практическо моделиране на образователните екосистеми, разбирани като интегриращи в единни функционални мрежи автономни системи и актьори в полето на образованието.

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Ценностно-нормативни основания и практически измерения на социалните парадигми към образованието като екосистемен феномен

Доц. д-р Вержиния Боянова,
aс. д-р Симеон Сапунджиев
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2024-5s.03

Резюме. Статията е посветена на изследването на ценностно-нормативните и практически измерения на социалните парадигми към образователните екосистеми…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Съвременната култура на бедността: социално-педагогически измерения и проявления в български условия

Доц. д-р Силвия Върбанова,
гл. ас. д-р Мария Петкова
Софийски университет „Свети Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2024-5s.04

Резюме. Статията представя резултатите от изследване, част от изследователската програма на проект „Съвременната култура на бедността – измерения и проявление сред младите хора“, в рамките на проект SUMMIT на Софийски университет…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Измерения на ценностния подход в академичната подготовка и практиката на социалните работници

Проф. д-р Лиляна Стракова,
доц. д-р Росица Симеонова,
гл. ас. д-р Атанас Генчев
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2024-5s.05

Резюме. В настоящата статия се дискутират теоретични и практико-приложни измерения на ценностния подход в образованието и практиката на социалната работа…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Студентите от специалност „Неформално образование“ в условията на стажантската преддипломна практика – подготовка, въвеждане, защита

Доц. д-р Владислав Господинов,
гл. ас. д-р Галина Георгиева,
Румяна Георгиева-Илиева,
Мирослава Славейкова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2024-5s.06

Резюме. В статията се фокусира вниманието на изследователски екип по отношение на стажантската преддипломна практика в специалност „Неформално образование“…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Предизвикателствата на стажантската практика пред студенти – бъдещи учители

Доц. д-р Илиана Петкова,
гл. ас. д-р Марияна Илиева,
Владислава Станоева,
Георги Чавдаров
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2024-5s.07

Резюме. Акцентът в настоящата статия е практическата подготовка на студентите от специалност „Педагогика“ на Факултета по педагогика при СУ „Св. Климент Охридски“, и по-конкретно предизвикателствата, които срещат те по време на своята стажантска практика…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Преддипломната практическа подготовка на студентите от специалност „Cоциални дейности“ като основа за тяхната бъдеща професионална реализация

Гл. ас. д-р Анета Рашева, Русана Гаджанова,
гл. ас. д-р Александър Христов,
проф. д.п.н. Моника Богданова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2024-5s.08

Резюме. Настоящото изследване представя обобщени данни за мнението и нагласите на студентите от специалност „Социални дейности“ в СУ „Св. Климент Охридски“ относно преддипломната им практическа подготовка…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Университетските партньори в неформалното образование през приз­мата на удовлетвореността на студентите в контекста на стажантската преддипломна практика

Доц. д-р Светлана Ангелова
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“
Гл. ас. д-р Берджухи Йорданова,
aс. Анна Върбанова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2024-5s.09

Резюме. В статията е изследвано взаимодействието на страните участници в рамките на стажантската преддипломна практика на студенти от специалност „Неформално образование“…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 1s/2024, година XCVI Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 2/2024, година XCVI Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 5/2024, година XCVI Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 6/2024, година XCVI

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Отборът ни по хокей на трева с бронзов медал на Европейските игри „Спешъл олимпикс“

Следваща статия

Физиката в моето бъдеще

Следваща статия
Физиката в моето бъдеще

Физиката в моето бъдеще

Споделена градина, споделена трапеза

Споделена градина, споделена трапеза

Туристически беседи на ученици показват непозната София

Туристически беседи на ученици показват непозната София

Последни публикации

  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5-6/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2-3/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2024, година XXVI
  • Годишно съдържание  сп. Професионално образование,  том XXV (2023 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2023, година XXV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование, том XXIV (2022 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2022, година XXIV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование 2021 г.
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2021, година XXIII

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"