Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Педагогика Съдържание на сп. "Педагогика" Съдържание на сп. “Педагогика”, 2024 г.

Сп. „Педагогика“, книжка 7/2024, година XCVI

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
20-09-2024
в Съдържание на сп. “Педагогика”, 2024 г.
A A

To Be or Not to Be… Educated Digitally? The Conclusions from the Transformation of Еducational Process during COVID-19 – the Point of View of the University Professors

Dr. Miglena Angelova, Assoc. Prof.
University of National and World Economy (Bulgaria)
Prof. Dr. Rima Tamošiūnienė
Vilnius Gediminas Technical University (Lithuania)
Prof. Kiril Anguelov, DSc.
Technical University of Sofia (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2024-7.01

Abstract. The current research presents the attitude of university professors to the rapid digital transformation of educational process during COVID-19…

виж повече

 

 

 

Приложение на дигиталните технологии в обучението по химия: нагласи на учителите през 2019 и 2022 г.

Мартина Ценова,
доц. д-р Милена Кирова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2024-7.02

Резюме. Успешното интегриране на дигиталните технологии в обучението зависи от уменията и нагласите на учителите…

виж повече

 

 

 

Проучване на академичните очаквания на студенти бакалаври към лекционния курс по дидактика

Доц. д-р Евгения Тополска
Нов български университет

https://doi.org/10.53656/ped2024-7.03

Резюме. Академичните очаквания на студенти бакалаври към лекционния курс по дидактика са фактор за формиране на мотивирани и креативни учители…

виж повече

 

 

 

Екологичната приказка в педагогическото взаимодействие „дете – природа“

Проф. д-р Петя Конакчиева,
Светлана Великова
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“

https://doi.org/10.53656/ped2024-7.04

Резюме. В разработката се представят резултати от проведено емпирично изследване с фокус върху екологичната приказка като инструмент за фасилитиране на педагогическото взаимодействие „дете – природа“…

виж повече

 

 

 

 

Examining Writing Feedback Dynamics from ChatGPT AI and Human Educators: a Comparative Study

Dr. Ekrem Solak
City University of Macau (China)

https://doi.org/10.53656/ped2024-7.05

Abstract. As technology increasingly influences educational practices, it is crucial to comprehend the impact and effectiveness of AI in comparison to human-driven methodologies. In the field of language learning and writing instruction, one notable development is the emergence of AI-generated writing feedback tools…

виж повече

 

 

 

Children and Abstract Art. Creating a Non-Figurative Composition by Association from a Musical Work in Preschool Age

Dr. Galina Nikolova, Assist. Prof.
St. Cyril and St. Methodius University of Veliko Tarnovo (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2024-7.06

Abstract. The article views the need for integration of arts as a crucial factor for the overall aesthetic development of preschool children in the context of the synthesis between abstract painting and music…

виж повече

 

 

 

Game Technologies for STEM/STEAM Education in Kindergartens

Dr. Borislava Ivanova, Assist. Prof.
St. Cyril and St. Methodius University of Veliko Tarnovo (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2024-7.07

Abstract. The article considers the need to apply innovative educational models in modern education. A brief scientific review is made of the emergence of the STEM/STEAM education, the latter currently being one of the priority approaches for application in educational policies around the world. The basic integrating factor for the STEM and STEAM education is games…

виж повече

 

 

 

Здравното образование в българските училища

Гл. ас. Гергана Маркова
Медицински университет – Плевен

https://doi.org/10.53656/ped2024-7.08

Резюме. В настоящата статия се поставя акцент върху здравното образование в българските училища. В рамките на един учебен срок е проведено системно здравно обучение сред 71 деца по актуални здравни проблеми, които имат пряко отношение върху здравето и здравното поведение на подрастващите…

виж повече

 

 

 

Google Sites като образователен инструмент в контекста на традиционното и проектно базираното обучение

Aс. д-р Николай Данев
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“

Резюме. Статията представя различни възможности за интегрирането на „Гугъл“ сайтовете като образователен инструмент, както и методически насоки към педагогическите специалисти, които ги използват в своята практика…

виж повече

 

 

 

Конструкторско-игровият опит на 5 – 7-годишните деца – стимул за формиране на технологични ценности и култура

Милена Миланова
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий”

https://doi.org/10.53656/ped2024-7.10

Резюме. В статията се интерпретират иновативни конструкторски игри за успешно формиране на технологични ценности и култура при 5 – 7-годишните деца…

виж повече

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 1/2024, година XCVI Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 4/2024, година XCVI Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 6/2024, година XCVI Default ThumbnailГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СП.ПЕДАГОГИКА , ГОДИНА XCVI, 2024

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Конструкторско-игровият опит на 5 – 7-годишните деца – стимул за формиране на технологични ценности и култура

Следваща статия

Динамика на езиковите процеси, книжовни норми и явления в процес на преустройство или кризи на общуването в българското общес­тво

Следваща статия

Динамика на езиковите процеси, книжовни норми и явления в процес на преустройство или кризи на общуването в българското общес­тво

За някои проблеми на използване на терминологията и нейното тълкуване в римскоправни текстове

A Note on the Language Components of Aphasia

Последни публикации

  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5-6/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2-3/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2024, година XXVI
  • Годишно съдържание  сп. Професионално образование,  том XXV (2023 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2023, година XXV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование, том XXIV (2022 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2022, година XXIV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование 2021 г.
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2021, година XXIII

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"