Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Стратегии на образователната и научната политика Съдържание на сп. “Стратегии на образователната и научната политика” 2024 г.

Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 2/2024, година XXXII

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
19-04-2024
в Съдържание на сп. “Стратегии на образователната и научната политика” 2024 г.
A A

Проект „Студентски практики – фаза 2“ – опит за подобряване качеството на висшето образование чрез предоставяне на възможности за придобиване на практически опит

Доц. Екатерина Л. Люцканова,
проф. Веселина Р. Иванова
Шуменски университет „Епископ Константин Преславски“

https://doi.org/10.53656/str2024-2-1-pro

Резюме. Настоящото изследване цели да проучи нагласите и отношението на студентите от Шуменския университет, които участват в проект „Студентски практики – Фаза 2“ (2020 – 2023)…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Formation of Professional Skills of Agricultural Engineers during Laboratory Practice when Studying Fundamental Science

Dr. Ivan Beloev, Assoc. Prof.
University of Ruse Angel Kanchev (Bulgaria)
Dr. Oksana Bulgakova, Assoc. Prof.,
Dr. Oksana Zakhutska, Assoc. Prof.,
Dr. Maria Bondar, Assoc. Prof.
National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine (Ukraine)
Dr. Lesia Zbaravska, Assoc. Prof.
Podillia State University (Ukraine)

https://doi.org/10.53656/str2024-2-2-for

Abstract. The article deals with the problems of organizing and conducting professionally oriented laboratory classes in fundamental sciences, in particular physics in agricultural and technical universities. The research aim is to theoretically substantiate and develop the methodology for the formation of professionally oriented experimental skills of future agricultural engineers in the process of performing laboratory work in physics in the conditions of the integration of fundamental and professional training…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Incentivizing Publication Activity and the Inevitable Problems

Dr. Georgi Kiranchev, Assoc. Prof.
University of National and World Economy

https://doi.org/10.53656/str2024-2-3-inc

Abstract. This paper examines in a mathematically simplified form the incentive system of publication activity adopted by Bulgarian universities…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Имидж на университета

Проф. д.п.н. Галя Христозова
Бургаски свободен университет

https://doi.org/10.53656/str2024-2-5-ima

Резюме. В статията е изяснено понятието „имидж“ и са разгледани най-важните компоненти на университетския имидж…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Социални аксиоми и стилове на решаване на проблеми в професионална университетска среда

Александър Попкочев
Югозападен университет „Неофит Рилски“ –Благоевград

https://doi.org/10.53656/str2024-2-4-soc

Резюме. Кои са и доколко се вписват социалните аксиоми и стиловете на решаване на проблеми в професионалната среда на висшето образование?…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Дигиталното радио в България – предизвикателства и перспективи

Д-р Христин Стрижлев
Университет за национално и световно стопанство

https://doi.org/10.53656/str2024-2-6-dig

Резюме. Статията разглежда развитието на цифровите технологии за разпространение на радиопрограми в Европа и Северна Америка като алтернатива или като допълнение…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Възможна ли е равнопоставеността между мъжете и жените? Ситуацията в България и по света

Гергана Н. Христова, докторант
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“

https://doi.org/10.53656/str2024-2-7-gen

Резюме. Този текст се базиран на доклада на Световния икономически форум за 2022 г., който показва, че глобалното равенство между половете може да отнеме още 132 години, измервайки неравенството в четири основни области: икономика, образование, здраве и политическо представителство…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Approaches to Assessing the Creative Climate and Potential for Innovativeness of Educational Organizations

Anna Varbanova
Sofia University “St. Kliment Ohridski”

https://doi.org/10.53656/str2024-2-8-app

Abstract. The paper provides an overview of selected methods and instruments for assessing the innovative capacity of organizations in general while raising questions about their potential application to schools…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2024, година XXXII Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1s/2024, година XXXII Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2024, година XXXII Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4s/2024, година XXXII

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Approaches to Assessing the Creative Climate and Potential for Innovativeness of Educational Organizations

Следваща статия

Министър Галин Цоков поздрави дипломиращи се студенти педагози

Следваща статия
Министър Галин Цоков поздрави дипломиращи се студенти педагози

Министър Галин Цоков поздрави дипломиращи се студенти педагози

Учителите няма да бъдат изместени

Учителите няма да бъдат изместени

Рекорден брой проекти в XXVI национален конкурс „Млади таланти”

Рекорден брой проекти в XXVI национален конкурс „Млади таланти”

Последни публикации

  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5-6/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2-3/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2024, година XXVI
  • Годишно съдържание  сп. Професионално образование,  том XXV (2023 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2023, година XXV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование, том XXIV (2022 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2022, година XXIV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование 2021 г.
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2021, година XXIII

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"