Професионално образование
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Philosophy Related Views and Philosophy Related Metaphors of Pre-School Teacher Candidates for Children

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
04/08/2025
в Uncategorized
0
0
Споделяния
0
Прегледи
Share on FacebookShare on Twitter

Elvan Şahin Zeteroğlu, Feyza Doğan

Uludag University

 

Abstract. The aim of this research is to examine the views and metaphorical perceptions of the pre-school teachers about the philosophy of children for pre-school teachers. The study group of the research was composed of one hundred and thirty teacher candidates in total who are sixty-five first grade students and sixty-five fourth grade students in Uludağ University Faculty of Education, Pre-school Teaching Department in the 2017 – 2018 academic year. This study is a mixed study in which qualitative and quantitative approaches are used together.

In the study, looking at the metaphors that teacher candidates bring out, philosophy has mostly been stated as a source of chaos. It is referred that philosophy, which is mostly stated as a source of chaos, is also seen as a source of abstract thinking, a source of unhappiness, and a source of epistemology. Teacher candidates have often stated that philosophy has developed the ability for thinking and questioning, but, can be applied to children by adapting the philosophy to their developmental levels. It has been stated that most of the teacher candidates are not interested in philosophy but can participate if a seminar on philosophy is organized for children.

Keywords: pre-school; teacher candidate; child; philosophy; metaphor; education

 

Dr. Elvan Sahin Zeteroglu, Assist. Prof.

Ms. Feyza Doğan

Faculty of Education

Uludağ University

 

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailДомът и роботът: опит по онтотопология Default ThumbnailИзследване на потенциала на аудиокнигите за изграждане на ключови компетентности в чуждоезиковото преподаване и обучение по английски език Default ThumbnailЕзикът на края и езикът на света. Апокалиптичното писане на Блага Димитрова Default ThumbnailParental Control and Use of the Internet Among Elementary School Students

Последвайте ни в социалните мрежи

Предишна статия

Професионално образование, година XXI, книжка 3, 2019

Следваща статия

The Practice of Blended Learning on the Example of Teaching General Physics at Higher Education Institutions

Следваща статия

The Practice of Blended Learning on the Example of Teaching General Physics at Higher Education Institutions

Последни публикации

  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1-2/2025, година XXVII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5-6/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2-3/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2024, година XXVI
  • Годишно съдържание  сп. Професионално образование,  том XXV (2023 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2023, година XXV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование, том XXIV (2022 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2022, година XXIV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование 2021 г.
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2021, година XXIII

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

bg_BG
en_US bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.