Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Children and Abstract Art. Creating a Non-Figurative Composition by Association from a Musical Work in Preschool Age

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
20-09-2024
в Uncategorized
A A

Dr. Galina Nikolova, Assist. Prof.
St. Cyril and St. Methodius University of Veliko Tarnovo (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2024-7.06

Abstract. The article views the need for integration of arts as a crucial factor for the overall aesthetic development of preschool children in the context of the synthesis between abstract painting and music. The purpose of the research is to clarify the existing direct relationship between the two types of art and their place in preschool education. Artistic perception and co-experience of abstract art are a starting point for the task of creating a non-figurative composition under the impact of a musical work. The paper includes a methodology for carrying out the specific visual form of work in preschool age and emphasizes in a systematized form the benefits of its impact that favour the development of associative thinking, creative imagination, creativity, and individuality.
Keywords: abstract art, artistic creativity, associative thinking, music, non-figurative composition, preschool age

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailPrevention of Articulation Disorders in Preschool-Age Children Default ThumbnailLevels Of Transformational Changes in Motor Status Of Preschool Children Under the Influence of Different Models of Exercise Programs Default ThumbnailУчебно-методическата документация на обучението по български език като втори в българските неделни училища зад граница през призмата на психолингвистиката Default ThumbnailFormation of the Historical Memory of the Bulgarian Minority of Ukraine (1991 – 2020): Actors, Narratives, аnd Commemoration
Етикети: abstract artartistic creativityassociative thinkingmusicnon-figurative compositionpreschool age

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Examining Writing Feedback Dynamics from ChatGPT AI and Human Educators: a Comparative Study

Следваща статия

Game Technologies for STEM/STEAM Education in Kindergartens

Следваща статия

Game Technologies for STEM/STEAM Education in Kindergartens

Здравното образование в българските училища

Google Sites като образователен инструмент в контекста на традиционното и проектно базираното обучение

Последни публикации

  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5-6/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2-3/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2024, година XXVI
  • Годишно съдържание  сп. Професионално образование,  том XXV (2023 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2023, година XXV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование, том XXIV (2022 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2022, година XXIV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование 2021 г.
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2021, година XXIII

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"