Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Development of the Digital Competences of Perspective Primary-School Teachers

Ivo Hristov от Ivo Hristov
14-09-2023
в Uncategorized
A A

Prof. Dr. Vladimira Angelova,
Dr. Hilda Terlemezyan, Assoc. Prof.
Plovdiv University „Paisii Hilendarski“ (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2023-7.1

Abstract. This paper examines the digital competences of current and perspective primary-school teachers the content that the ICT courses at the Educational faculty of Plovdiv university provide and their potential to develop the digital competences of the students during their studies at the university. In order to analyse the content areas of the ICT courses at the Educational faculty a content analysis was conducted of their thematic content which outlined their main focus and deficiencies. Focus group interviews with 91 primary-school teachers was also conducted which aimed to investigate to what extent digital competences are required in their professional life; which software products and applications are most often used in their work and third, how university courses can adapt in order to enhance students’ digital competences. The findings from this research will provide valuable insights into how universities can better prepare student teachers for the ever-evolving world of education technology.
Keywords: digital competence; ICT courses; primary school teachers

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailДокументални свидетелства за годината на раждане на Васил Левски Default ThumbnailЖанрът – проблематизиране на ключа Default ThumbnailВъзможно ли е канго джъмпс аеробиката да бъде включена в учебните програми по спорт в университетите Default ThumbnailЛитература и кино в епохата на глобализацията – фрагменти от дебата за културната хибридизация през XXI век

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Репетиции на танци за първия звънец

Следваща статия

Ценностен профил на учителите в национален контекст

Следваща статия

Ценностен профил на учителите в национален контекст

Иновативното училище: един поглед откъм социални аксиоми и стилове на решаване на проблеми

STEM обучение в началните класове: готови ли са учителите?

Последни публикации

  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5-6/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2-3/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2024, година XXVI
  • Годишно съдържание  сп. Професионално образование,  том XXV (2023 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2023, година XXV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование, том XXIV (2022 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2022, година XXIV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование 2021 г.
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2021, година XXIII

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"