Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Impact of the Publicization of Corporate Culture on the Internet on the Financial and Economic Indicators of Courier Companies in Bulgaria

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
30-12-2023
в Uncategorized
A A

Assoc. Prof. Ilian Minkov,
Assoc. Prof. Yordan Ivanov
University of Economics – Varna

https://doi.org/10.53656/str2023-6s-8-imp

Abstract. In the current conditions of a dynamic and highly competitive market environment, the official corporate culture of companies published online plays an essential role in building up their image. However, the question of importance for the managers of business organizations is whether and to what extent the scope of publicization of corporate culture elements affects their market performance and financial and economic results. The purpose of this study is to establish the relationship between the degree of development of the publicized corporate culture of courier companies in Bulgaria and the level of their profitability as a key financial and economic indicator. The results show that, depending on the nature of the proclaimed elements, the publicized corporate culture exerts between a weak and a significant influence on the sales revenue of the studied companies.
Keywords: corporate culture; publicized corporate culture; profitability; courier companies

Отвори пълния текст

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailПриложение на изследователския подход за развитие на научна грамотност при изучаване химичните процеси в обучението по химия и опазване на околната среда – х клас Default ThumbnailВъзможности на учебния експеримент за формиране на природонаучна грамотност на студентите – бъдещи учители по химия Default ThumbnailРеторика и управление на комуникационните кризи в образованието в периода 2020 – 2021 г. Default ThumbnailEducational Policy, Specialised Staff, Innovations and Recreational Industry

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Study of the Key Factors Influencing the Effective Planning and Utilization of Production Facilities in the Industrial Enterprise

Следваща статия

Simulator Training – Unique Powerful Instrument for Educating, Skills Creating, Mitigating Skills and Resilience Creating

Следваща статия

Simulator Training – Unique Powerful Instrument for Educating, Skills Creating, Mitigating Skills and Resilience Creating

Структурни промени в обучението на мениджъри за Индустрия 5.0

Increasing CSR, through a Methodology for Intelligent Personal Efficiency of Employees

Последни публикации

  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5-6/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2-3/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2024, година XXVI
  • Годишно съдържание  сп. Професионално образование,  том XXV (2023 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2023, година XXV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование, том XXIV (2022 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2022, година XXIV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование 2021 г.
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2021, година XXIII

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"