Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Надеждни инструменти при оценка на училищен уелнес (wellness) в начален етап на основната образователна степен

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
17-02-2022
в Uncategorized
A A

Д-р Даринка Игнатова
Департамент за информация и усъвършенстване на учители
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/str2022-1-4-rel

Резюме. Цел на проучването е да се установи и оцени наличието на предучилищен уелнес (Wellness) в тази образователна степен чрез прилагане на обективни и надеждни инструменти за неговото оценяване и/или съпоставяне. Предмет на анализа са показателите, които позволяват хармонизиране и индивидуализиране на разликите в двигателния потенциал между експериментална и контролна група деца. Научно обоснованите изводи ще позволят да бъдат установени наличие или липса на предучилищен уелнес (Wellness) в България. Обект са специфични индикатори, измерени чрез обективни и надеждни инструменти, както и тяхното систематизиране и анализ. В периода от 15.09.2019 г. до 29.02.2020 г. е проведено измерване на двигателния потенциал на деца от предучилищна образователна степен. За извеждане взаимовръзката между индикаторите е приложен анализ на динамиката чрез математико-статистическа обработка за извеждане на коефициенти на вариация и корелация.
Ключови думи: двигателен потенциал; тестове за оценка; двигателен капацитет при деца; предучилищен уелнес (Wellness)

 

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailЛексикален израз на антонимни отношения в българските диалекти Default ThumbnailНагласи към организираното обучение по български език в диаспората в Чехия Default ThumbnailРабота с информационни източници – ключово обучение на докторанти, свързано с научното познание и етика Default ThumbnailAcademic Conference between Trauma and Triumph: 150 Years since the Birth of Winston Churchill

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

The Current State, Problems and Prospects of Master’s Degree Programs in Speech-Language Pathology in Russia

Следваща статия

Swimming as Prevention of Harmful Effects of Modern Technologies

Следваща статия

Swimming as Prevention of Harmful Effects of Modern Technologies

Дигиталната интеракция преподавател – студент в онлайн обучението в медицинските университети

Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2022, година XXX

Последни публикации

  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5-6/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2-3/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2024, година XXVI
  • Годишно съдържание  сп. Професионално образование,  том XXV (2023 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2023, година XXV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование, том XXIV (2022 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2022, година XXIV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование 2021 г.
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2021, година XXIII

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"