Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Приложение на дигиталните технологии в обучението по химия: нагласи на учителите през 2019 и 2022 г.

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
20-09-2024
в Uncategorized
A A

Мартина Ценова,
доц. д-р Милена Кирова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2024-7.02

Резюме. Успешното интегриране на дигиталните технологии в обучението зависи от уменията и нагласите на учителите. Представеното изследване сравнява нагласите на български учители по химия за прилагане на дигитални технологии в класната стая преди и след наложилото се в периода 2020 – 2022 г. дистанционно обучение. Инструментът на изследването е въпросник, съдържащ 35 твърдения, като проучването е проведено онлайн. В проучването през 2019 г. са участвали 48 учители по химия, а през 2022 г. – 49 учители. Данните са сравнени чрез непараметричен тест на Ман-Уитни. Резултатите показват значителни разлики в нагласите на учителите по химия към приложението на дигиталните технологии в класната стая, особено по отношение на ползите от тях в преподаването и ученето.
Ключови думи: нагласи на учителите, ИКТ, дигитална компетентност, химия, природонаучно образование

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailМодел за прилагане на методологията Интегрирано учене на съдържание и език (CLIL) при преподаване на химия на английски език в българското средно училище Default ThumbnailРолята на дигиталната компетентност в училищното историческо образование Default ThumbnailДигиталната компетентност в учебниците по чужд език: сравнителен анализ на учебни системи по английски, немски и испански език Default ThumbnailЕфект на контекстно обучение по органична химия върху мотивацията и ангажираността на ученици oт IX клас
Етикети: дигитална компетентностИКТнагласи на учителитеприродонаучно образованиехимия

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

To Be or Not to Be… Educated Digitally? The Conclusions from the Transformation of Еducational Process during COVID-19 – the Point of View of the University Professors

Следваща статия

Проучване на академичните очаквания на студенти бакалаври към лекционния курс по дидактика

Следваща статия

Проучване на академичните очаквания на студенти бакалаври към лекционния курс по дидактика

Екологичната приказка в педагогическото взаимодействие „дете – природа“

Examining Writing Feedback Dynamics from ChatGPT AI and Human Educators: a Comparative Study

Последни публикации

  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5-6/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2-3/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2024, година XXVI
  • Годишно съдържание  сп. Професионално образование,  том XXV (2023 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2023, година XXV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование, том XXIV (2022 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2022, година XXIV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование 2021 г.
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2021, година XXIII

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"