Доц. Ивайло Прокопов, доц. Мирена Легурска,
гл. ас. Весела Мирчева
Софийски университет „Св. Климент Охридски“
https://doi.org/10.53656/voc21-5.6nac
Резюме. В кризисни ситуации, каквато е и пандемията от COVID-19, която продължава и до днес, ролята на учителите за повишаване на здравното възпитание и култура на подрастващите става все по-голяма. Именно в началния етап на училищното образование може да се постави стабилна основа от знания, умения и компетенции у учениците, която да бъде надграждана в следващите образователни етапи. Целта на настоящето изследване е да се установят нагласите на педагогическите специалисти работещи в системата на началното образование относно здравното образование и подходите за неговото прилагане сред учениците, както и да се изведат съответните изводи и препоръки .
Ключови думи: здравно образование; начално образование; компетентности на учителя