Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Simulator Training – Unique Powerful Instrument for Educating, Skills Creating, Mitigating Skills and Resilience Creating

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
30-12-2023
в Uncategorized
A A

Prof. Dimitar Dimitrakiev, Vencislav Stankov, Assist. Prof.,
Dr. Christiana Atanasova, Assist. Prof.
Nikola Vaptsarov Naval Academy (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/str2023-6s-9-sim

Abstract. Simulator training, a pivotal component of contemporary maritime education, emerges as a potent and distinctive tool for shaping mariners’ knowledge, competencies, and fortitude. Through the digital seascape, the simulators serve as the guiding stars of modern maritime education and training. Therefore, this article delves into the profound influence of simulator training in equipping seafarers to tackle an array of multifaceted challenges, including the rapid evolution of technology, intricate international work environments, and the demands of diverse and dynamic climatic conditions. Also, the article sheds light on the critical importance of resilience-building within the maritime industry, emphasizing the need for seafarers to adapt and thrive in dynamic and demanding conditions. It underscores how simulator training acts as a catalyst for the development of precision, adaptability, and the capacity to respond effectively to unforeseen circumstances. This comprehensive approach not only ensures safety for individuals, crew, and cargo but also upholds environmental integrity.
Keywords: simulator training; maritime safety; operational planning

Отвори пълния текст

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailРазмисли за русофобията във Великобритания през първата половина на XIX в. Default ThumbnailBig Data (големи данни) в образованието Default ThumbnailБракът и българският XIX век – традицията, идеологията, литературата, реалността Default ThumbnailРазвиване на здравно-екологични компетентности в обучението по химия чрез система от учебни задачи

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Impact of the Publicization of Corporate Culture on the Internet on the Financial and Economic Indicators of Courier Companies in Bulgaria

Следваща статия

Структурни промени в обучението на мениджъри за Индустрия 5.0

Следваща статия

Структурни промени в обучението на мениджъри за Индустрия 5.0

Increasing CSR, through a Methodology for Intelligent Personal Efficiency of Employees

Research of the Innovation Capacity of Agricultural Producers

Последни публикации

  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5-6/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2-3/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2024, година XXVI
  • Годишно съдържание  сп. Професионално образование,  том XXV (2023 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2023, година XXV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование, том XXIV (2022 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2022, година XXIV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование 2021 г.
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2021, година XXIII

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"