Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Study of the Development of the Use of Communicative Technologies in the Educational Process of Engineers Training

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
08-06-2023
в Uncategorized
A A

Assoc. Prof. Ivan Beloev, Assoc. Prof. Valentina Vasileva
University of Ruse „Angel Kanchev“
Assoc. Prof. Sergii Bilan, Assoc. Prof. Maria Bondar,
Assoc. Prof. Oksana Bulgakova, Assoc. Prof. Lyubov Shymko
National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine

https://doi.org/10.53656/str2023-3-2-stu

Abstract. Pedagogical science sees the specificity of higher engineering education in the fact that future engineers need not only to master the theoretical foundations of engineering calculations, but what is especially important for quality professional training, is to acquire stable abilities and skills to implement successful practical activities – readiness for independent professional improvement. At the same time, the development of communication technologies, a derivative of the needs of civil society, has accelerated markedly due to the forced physical isolation caused by the need to combat the Covid-19 pandemic. The transfer of knowledge in traditional forms between participants in the educational process, due to the dramatically increased mobility of the parties, is losing its effectiveness. The Internet, educational platforms, and social media have undeniably increased the speed and volume of information exchange. The authors of the article, having experience in using and evaluating the effectiveness of various communication technologies and tools, conclude that there is an obvious qualitative improvement in the digital competence of students.
Keywords: higher engineering education; communications; social media; distance learning; artificial intelligence

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailРазмисли за русофобията във Великобритания през първата половина на XIX в. Default ThumbnailМонография за вековната история на Българския младежки Червен кръст Default ThumbnailТрета национална студентска олимпиада по езикова култура Default ThumbnailIntegrating Primary Source Analysis in Remote Teaching of Earth and Environmental Science During the COVID-19 Pandemic

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Самооценка на общообразователните и ресурсните учители за работа в парадигмата на приобщаващото образование

Следваща статия

Safety through Artificial Intelligence in the Maritime Industry

Следваща статия

Safety through Artificial Intelligence in the Maritime Industry

Truth, Fake and Authenticity in the Age of Digital Journalism – a Model of Visual and Media Literacy Pedagogy

Държавна политика за качествено образование чрез установяването на основанието за уволнение на педагогически специалист при осъждане за престъпление

Последни публикации

  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5-6/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2-3/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2024, година XXVI
  • Годишно съдържание  сп. Професионално образование,  том XXV (2023 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2023, година XXV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование, том XXIV (2022 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2022, година XXIV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование 2021 г.
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2021, година XXIII

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"