Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Two Stroke Dual Fuel Engine Performance Analysis on Liquid and Gas Fuel Mode Related to the New Training Demands for Marine Engineers

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
18-08-2023
в Uncategorized
A A

Dr. Delyan Hristov, Assoc. Prof.,
Dr. Dimitar Vasilev, Assist. Prof.,
Iliyan Kurtev, Аssist. Prof.
Nikola Vaptsarov Naval Academy (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2023-6s.02

Abstract. The present publication shows the results of the planned experiment with a two-stroke dual fuel engine with low pressure of the fuel gas supply in simulated environment on the Wartsila Voyage technological simulator available in Nikola Vaptsarov Naval Academy. The aim of the publication is to facilitate the training process for the specific features in the two different modes of operation of the dual fuel engines on liquid and gas fuel in the context of the turbocharging system condition. The outcomes of the training need to cover the minimum knowledge for safe operation of the ship power plant by the trainees. The subject of the research is a low-speed two-stroke dual fuel engine WIN GD 6X72 DF. The plan of the experiment includes variation in the degree of fouling of the turbine and compressor side of the engine turbocharger ABB A180L and the associated deviations in the engine performance parameters. The variety of performance parameters selected for examination allows the conclusion of several outcomes with technical and educational benefits for the training process. They could be used in the lectures and exercises carried out with the under- and post-graduates in the marine engineering specialty.
Keywords: education and training; engine simulator; WIN GD 6X72 DF; turbocharger fouling; engine performance deviation

Отвори пълния текст

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailПрограмираното обучение за активизиране на познавателната активност на учениците при изучаване на електротехническо чертане в X клас Default ThumbnailОбучението по словашки език в Италия в контекста на словашко-италианските културни взаимоотношения Default ThumbnailA Combinatorial Question Related to an Easter Tradition Led to a New Entry in OEIS Default ThumbnailAlignment of Ethiopian Primary School Pre-Service Teacher Education Program with that Primary School Mathematics Contents/Syllabi

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Utilization of Non-verbal Communication in the Engine Room Training – Basic Research on Hand Signals among Monocultural Crew on Board

Следваща статия

Education Process for Students and Marine Engineers of an Experimental Unit for Cavitation Flow in Water-Piping System

Следваща статия

Education Process for Students and Marine Engineers of an Experimental Unit for Cavitation Flow in Water-Piping System

Online and Remote Training Experience in the Engine Room Simulator Training Courses using the IMO Model Course 2.07 Exercises

Maritime Cybersecurity Education and Training at Nikola Vaptsarov Naval Academy

Последни публикации

  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5-6/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2-3/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2024, година XXVI
  • Годишно съдържание  сп. Професионално образование,  том XXV (2023 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2023, година XXV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование, том XXIV (2022 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2022, година XXIV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование 2021 г.
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2021, година XXIII

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"