Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Стратегии на образователната и научната политика Съдържание на сп. “Стратегии на образователната и научната политика” 2022

Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2022, година XXX

в Съдържание на сп. “Стратегии на образователната и научната политика” 2022
Reading Time: 2 mins read
A A
  • About
  • Latest Posts
„Аз-буки“
„Аз-буки“
„Аз-буки“
Latest posts by „Аз-буки“ (see all)
  • Абонаментна кампания 2024 за изданията на „Аз-буки“ - 02/10/2023
  • Нова банкова сметка за плащания към НИОН „Аз-буки“ от 1-ви октомври 2023 година - 01/10/2023
  • Подкрепа от идеята до внедряването - 29/09/2023

НАУЧНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ И ПАРАДИГМИ

По някои въпроси за академичната глобализация и синергията в научните изследвания

Доц. д-р Андрияна Андреева,

доц. д-р Галина Йолова
Икономически университет – Варна

https://doi.org/10.53656/str2022-3-1-glo

Резюме. В статията се изследват проблемите, свързани с академичното образование и научни изследвания в контекста на четвъртата индустриална революция и новата обществена реалност…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Образованието като ключов фактор за намаляване на бедността

Д-р Ралица Велева
Университет за национално и световно стопанство

https://doi.org/10.53656/str2022-3-2-edu

Резюме. В настоящата статия се представя анализ на комплексни показатели, които се наблюдават от националната и европейската статистика, имащи отношение по темата за връзката между бедността и степента на образованост на населението…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Преподаване на ключови термини по гражданско образование
на базата на предходен опит и езикови интуиции на учениците

Елена Т. Цветкова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/str2022-3-3-tea

Резюме. Изследването е свързано с преподаването на ключови понятия по гражданско образование…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


РЕЗУЛТАТИ ОТ НАУЧНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ

Публичното разбиране на науката в мрежовия свят

Д-р Светломир Здравков,
д-р Мартин Й. Иванов,
д-р Петя Климентова
Институт по философия и социология – Българска академия на науките

https://doi.org/10.53656/str2022-3-4-pub

Резюме. Посредничеството на интернет играе все по-важна роля за информирането на публиките за научните новини…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

 

Взаимоотношения между очакванията за треньорска ефективност, емоционална интелигентност и лидерски стилове при треньори по футбол в България

Татяна Янчева, Ганчо Проданов
Национална спортна академия „Васил Левски“ – София

https://doi.org/10.53656/str2022-3-5-cor

Резюме. Увереността на треньорите в собствените способности, уменията им за разпознаване и контрол на емоциите, както и изборът на поведение според редица автори влияят върху тяхната реализация и постигнатите спортни резултати…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


ОБРАЗОВАНИЕ ЗА УСТОЙЧИВО РАЗВИТИЕ

Образование за устойчиво развитие – практико-приложни аспекти

Гл. ас. д-р Златка Ваклева
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“
Проф. д-р Тоня Георгиева 
Аграрен университет – Пловдив

https://doi.org/10.53656/str2022-3-6-sus

Резюме. Образованието за устойчиво развитие (ОУР) е приоритетно в училищната практика. То е инструмент за постигане на устойчивост и има за цел да подготви младите хора за балансиран, хармоничен и устойчив свят за настоящите и бъдещите поколения…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Политики в образованието по туризъм, компетенции и стимули за развитие

Доц. д-р инж. Минчо Полименов
Университет „Проф. д-р Асен Златаров“ – Бургас

https://doi.org/10.53656/str2022-3-7-tou

Резюме. Статията се стреми да насочи вниманието на държавните институции, училищата, университетите и туристическия бизнес така да обвържат образователните политики, че младите хора да са мотивирани в професията, която си изберат, и тя да им гарантира работно място в туризма…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

СподелянеTweet
Предишна статия

Политики в образованието по туризъм, компетенции и стимули за развитие

Следваща статия

Етнонимът „Българи“ в ранносредновековните арменски текстове

Следваща статия

Етнонимът „Българи“ в ранносредновековните арменски текстове

Концептуальная модель hard skills vs soft skills в структуре функциональной грамотности

Reflections on Some Instances of Translanguaging in Written Bulgarian Discourse

Последни публикации

  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2023, година XXV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование, том XXIV (2022 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2022, година XXIV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование 2021 г.
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2021, година XXIII
  • Годишно съдържание на сп. „Професионално образование“, 2020 г.
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2020, година XXII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2020, година XXII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2020, година XXII

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+359 2 425 04 70

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика – Научно списание
  • Български език и литература – Научно списание
  • Педагогика – Научно списание
  • Математика и информатика – Научно списание
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование – Научно списание
  • История – Научно списание
  • Чуждоезиково обучение – Научно списание
  • Философия – Научно списание

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2023 Национално издателство "Аз-буки"

  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент

© 2023 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG