Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Стратегии на образователната и научната политика Съдържание на сп. “Стратегии на образователната и научната политика” 2022

Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2022, година XXX

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
09-12-2022
в Съдържание на сп. “Стратегии на образователната и научната политика” 2022
A A

ПРИОБЩАВАЩО ОБРАЗОВАНИЕ

Organization of an Inclusive Educational Environment for the Students with Special Needs

Prof. Halyna Bilavych
Vasyl Stefanyk Precarpathian National University – Ivano-Frankivsk (Ukraine)
Prof. Nataliia Bakhmat
Kamianets-Podіlskyi Ivan Ohiienko National University – Kamianets-Podіlskyi (Ukraine)
Prof. Tetyana Pantiuk, Prof. Mykola Pantiuk
Drogobych State Pedagogical University of Ivan Franko – Drogobych (Ukraine)
Prof. Borys Savchuk
Vasyl Stefanyk Precarpathian National University – Ivano-Frankivsk (Ukraine)

https://doi.org/10.53656/str2022-6-1-org

Abstract. The article analyzes the communicative activity of those students who have difficulties in mental development, as a condition for organizing an educational environment for children with special needs. It was concluded that the inability to communicate with school peers, teachers, and adults affects the organization of an inclusive educational environment (hereinafter – IES) for children with special educational needs (hereinafter – SEN)…

виж повече

 


ОБРАЗОВАНИЕТО В ИНФОРМАЦИОННОТО ОБЩЕСТВО

Дигитализация на образованието в България: състояние и общи тенденции

Д-р Теодора Върбанова,
проф. д-р Албена Вуцова,
доц. д-р Николай Нетов
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/str2022-6-2-dig

Резюме. Ускореното въвеждане на информационните и комуникационните технологии във всички области на общественото развитие налага задълбочени проучвания на ефектите му както на национално, така и на глобално ниво…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Български информационен консорциум. Двадесет години библиотечна кооперация

Надя Терзиева
Председател на Управителния съвет на Българския информационен консорциум,
директор на Центъра за книгата – Нов български университет

https://doi.org/10.53656/str2022-6-3-bul

Резюме. Статията представя развитието на концепцията за библиотечна кооперация в света и в България, от възникването ѝ до днес…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


НАУЧНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ И ПАРАДИГМИ

Многоликата компетентност – природа и институционално присъствие в държавната администрация

Гл. ас. д-р Даниела Кръстева
Университет за национално и световно стопанство

https://doi.org/10.53656/str2022-6-4-mul

Резюме. Компетентностният подход е сърцевина на управлението на човешките ресурси в държавната администрация…

виж повече

 

 

 

 

 

Скрининг на зрението – профилактика и елемент от практиката на студенти и обучението на ученици

Руска Драганова-Христова,
д-р Славена Стойкова,
доц. д-р Снежана Йорданова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/str2022-6-5-vis

Резюме. Изследването представя организирането и провеждането на скрининг на зрението в Основно училище ОУ „Бачо Киро“ – Велико Търново…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


ХРОНИКА

Граждански активизъм и човешки права в полето на съвременната история

Гл. ас. д-р Албена Симова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/str2022-6-6-civ

ВИЖ ПОВЕЧЕ

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2022, година XXX Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2022, година XXX Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2022, година XXX Default ThumbnailГодишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2022 г.

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Граждански активизъм и човешки права в полето на съвременната история

Следваща статия

Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2022 г.

Следваща статия

Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2022 г.

Асоциацията на българските училища в чужбина става на 15

Кой е драконът, който ни спира

В ход е дигиталното обучение

Деца плъстят вълна във Виена

Последни публикации

  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5-6/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2-3/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2024, година XXVI
  • Годишно съдържание  сп. Професионално образование,  том XXV (2023 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2023, година XXV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование, том XXIV (2022 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2022, година XXIV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование 2021 г.
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2021, година XXIII

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"