Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Стратегии на образователната и научната политика Съдържание на сп. “Стратегии на образователната и научната политика” 2023

Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2023, година XXXI

в Съдържание на сп. “Стратегии на образователната и научната политика” 2023
Reading Time: 3 mins read
A A
  • About
  • Latest Posts
„Аз-буки“
„Аз-буки“
„Аз-буки“
Latest posts by „Аз-буки“ (see all)
  • Абонаментна кампания 2024 за изданията на „Аз-буки“ - 02/10/2023
  • Нова банкова сметка за плащания към НИОН „Аз-буки“ от 1-ви октомври 2023 година - 01/10/2023
  • Подкрепа от идеята до внедряването - 29/09/2023

Самооценка на общообразователните и ресурсните учители за работа в парадигмата на приобщаващото образование

Проф. д.н. Милен Замфиров,
проф. Емилия Евгениева,
проф. Маргарита Бакрачева
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/str2023-3-1-sel

Резюме. Статията представя анализ на получените качествени резултати от изследване на самооценката на педагогическите специалисти на професионалната комфортност при работа в приобщаваща среда – 151 учители и 150 ресурсни учители…

виж повече

 

 

 

 

Study of the Development of the Use of Communicative Technologies in the Educational Process of Engineers Training

Assoc. Prof. Ivan Beloev, Assoc. Prof. Valentina Vasileva
University of Ruse „Angel Kanchev“
Assoc. Prof. Sergii Bilan, Assoc. Prof. Maria Bondar,
Assoc. Prof. Oksana Bulgakova, Assoc. Prof. Lyubov Shymko
National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine

https://doi.org/10.53656/str2023-3-2-stu

Abstract. Pedagogical science sees the specificity of higher engineering education in the fact that future engineers need not only to master the theoretical foundations of engineering calculations, but what is especially important for quality professional training, is to acquire stable abilities and skills to implement successful practical activities – readiness for independent professional improvement…

виж повече

 

 

 

 

Safety through Artificial Intelligence in the Maritime Industry

Assoc. Prof. Petya Biolcheva
University of National and World Economy
Evgeni Valchev, PhD student
University of Plovdiv

https://doi.org/10.53656/str2023-3-3-saf

Abstract. Artificial intelligence is entering the maritime industry at a rapid pace. There is talk about intelligent ships and autonomous solutions. According to the authors of this study, autonomous technologies should be introduced in gradually so as to guarantee peace of mind for marine experts and offer maximum accuracy in their functionalities…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Truth, Fake and Authenticity in the Age of Digital Journalism – a Model of Visual and Media Literacy Pedagogy

Prof. Vesselina Valkanova, Yotka Pancheva
Sofia University “St. Kliment Ohridski”

https://doi.org/10.53656/str2023-3-4-tru

Abstract. This paper presents a pedagogical model for academic journalism and mass communication education that is based on visual and media literacy…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Държавна политика за качествено образование чрез установяването на основанието за уволнение на педагогически специалист при осъждане за престъпление

Гл. ас. д-р Христо Банов
Институт за държавата и правото при Българската академия на науките
Югозападен университет „Неофит Рилски“

https://doi.org/10.53656/str2023-3-5-sta

Резюме. Целта на изследването е да анализира въпросите, свързани с начините за осъществяване на държавната политика в сферата на образованието, насочена към осигуряване и гарантиране на качествено и ефективно предучилищно и училищно образование…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

 

Управление на човешките ресурси в съвременното училище – проблеми и перспективи

Проф. Снежанка Добрева
Шуменски университет „Епископ Константин Преславски“

https://doi.org/10.53656/str2023-3-6-hum

Резюме. Въвеждането на нови политики за управление на човешките ресурси е основен катализатор за организационно развитие на училищните институции и за постигане на устойчивост в системите за управление на качеството…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

 

Превенция на употребата на психоактивни вещества в прогимназиалния етап на образование чрез приложението на училищна проекто- програма: анализ на резултатите от експертна оценка

Д-р Даниел Полихронов
Софийски университет „Свети Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/str2023-3-7-pre

Резюме. Статията представя резултатите от проведена експертна оценка на програма за превенция на употребата на психоактивни вещества в прогимназиалния етап на образование….

виж повече

 

 

 

 

 

Образование 4.0 и обучението по счетоводство в университетите – ново изследване

Проф. д.н. Цветан Давидков
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/str2023-3-8-edu

ВИЖ ПОВЕЧЕ

СподелянеTweet
Предишна статия

Образование 4.0 и обучението по счетоводство в университетите – ново изследване

Следваща статия

Българоливницата на Острова

Следваща статия
Българоливницата на Острова

Българоливницата на Острова

Силата на речта и спорта

Силата на речта и спорта

Устои в миналото, поглед в бъдещето

Устои в миналото, поглед в бъдещето

Последни публикации

  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2023, година XXV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование, том XXIV (2022 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2022, година XXIV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование 2021 г.
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2021, година XXIII
  • Годишно съдържание на сп. „Професионално образование“, 2020 г.
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2020, година XXII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2020, година XXII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2020, година XXII

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+359 2 425 04 70

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика – Научно списание
  • Български език и литература – Научно списание
  • Педагогика – Научно списание
  • Математика и информатика – Научно списание
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование – Научно списание
  • История – Научно списание
  • Чуждоезиково обучение – Научно списание
  • Философия – Научно списание

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2023 Национално издателство "Аз-буки"

  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент

© 2023 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG