Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Професионално образование
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Прилагане на PERMA модел в иновативен STEM предмет „Космически изследвания“

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
30-06-2022
в Uncategorized
A A

Михаил Бориславов Ненов, Севил Юсуф Иванова,
Грета Димитрова Стоянова, Таня Маркова Сребрева
ОУ „Александър Георгиев-Коджакафалията“ – Бургас

https://doi.org/10.53656/voc22-362pril

Резюме. Статията проследява прилагането на модела PERMA в иновативния STEM предмет „Космически изследвания“. Проектирането на образователните решения отчита съвременните тенденции в развитието на „меки умения“ и интегриран набор от знания, насочени към идентифициране и решаване на проблеми в микро- (индивидуалния) и макро- (глобалния) контекст на индивида и общността в период на динамична дигитализация и роботизация на личните и социалните параметри и тяхното консолидиране в бизнес интелигентни системи (БИС).
Дизайнът на съдържанието на учебния STEM предмет „Космически изследвания“ се основава на модела PERMA в позитивната психология и представя начините, по които той се реализира чрез: интегриран подход на обучение, съчетан с набор от хардуерни и софтуерни решения, които осигуряват реализирането на целите, разширяване на параметрите на личностното развитие на учениците и поставяне на нови предизвикателства за учене и умствено (когнитивно и емоционално) израстване.
Ключови думи: модел PERMA; STEM; космически изследвания

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailЗа асистиращите и информационните технологии в образованието Default ThumbnailДетските ясли – подкрепяща среда за ранно детско развитие Default ThumbnailНаучна конференция на тема „Предприемачеството в историческа перспектива“ Default ThumbnailМноголиката компетентност – природа и институционално присъствие в държавната администрация

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

„Моята улица“ – проектно базирано обучение по математика в първи клас

Следваща статия

Бинарният урок като средство за надграждане на задължителния образователен минимум по математика във втори клас

Следваща статия

Бинарният урок като средство за надграждане на задължителния образователен минимум по математика във втори клас

Интегративни връзки в обучението по околен свят, математика и информационни технологии в I клас

Панаир на науката

Последни публикации

  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5-6/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2-3/2024, година XXVI
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2024, година XXVI
  • Годишно съдържание  сп. Професионално образование,  том XXV (2023 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2023, година XXV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2023, година XXV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование, том XXIV (2022 г.)
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 3/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 2/2022, година XXIV
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 1/2022, година XXIV
  • Годишно съдържание сп. Професионално образование 2021 г.
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 6/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 5/2021, година XXIII
  • Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2021, година XXIII

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"